Ik sta op een manege met mijn merrie en veulen maar ik heb dus geen weide voor het veulen...Ik haal haar achter school uit de stal en zet ze op de weide en 's avonds moet ze er weer af omdat er nog paarden zijn die erop moeten...
En als ik op de manege toekom, kan het gewoon zijn dat er geen wei vrij is
Bij de andere paarden zetten mag niet want dat willen de eigenaars van de paarden niet...Dus wanneer de wei vrij is gaat ze de wei op, en snachts komt ze terug de stal binnen...
Maar waar ik nu aan denk is dat het zomer word...de paarden van de eigenaars gaan meer en meer op de weide gaan...en wanneer zou er dan plaats zijn voor mij
Voorbeeldje gisteren, de weiden waren bezet, op de ene stonden twee ponys die er juist opstonden, op de andere het paard van de bazin van de manege en mocht er dus niet af...Op de andere stonden ook twee paarden...
Heb ik een half uur staan zeuren tot iemand zijn paarden er af haalde zodat ik erop kon... Zo kan dat toch niet heel de zomer zijn

Waar ik aan dacht was: zou ik met mn veulen daar blijven staan of zou ik lekker een wei zoeken om ze een wei apart te gunnen?
ik zou ook mijn merrie en haar veulen ook bij andere veulens zetten bij kennissen maar dat is 1 uur rijden van bij mij thuis...
Helleup zou ik zo zeggen

.
. Het mooiste zou natuurlijk zijn, als je veulen ná het afspenen daar kan blijven, samen met d´r nieuwe weidemaatjes 

das toch 1000x niks vooral nu het mooier weer word 
: