Kosten Pony Inrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PingWing

Kosten Pony Inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 20:52

Zoals de titel al verraad zou ik jullie willen vragen hoeveel jullie ongeveer hebben betaald om jullie pony in te laten rijden, zonder pension kosten.

En voor degene die zelf pony's inrijden: Hoeveel krijgen jullie ongeveer betaald per pony? Of laten jullie betalen per uur? En krijgen jullie een winstpercentage?

En welke regelingen/ overeenkomsten maken jullie hierbij? Hoever word de pony door gereden? Hoelang blijft hij weg?

Ik zou dit graag willen weten met het oog op mijn opleiding. Ik doe nu laatste jaar paardenhouderij, en ik heb een aanbod gekregen om pony's in te rijden. Ook heb ik een aanbod gekregen om op een stal in Zweden te gaan werken als groom. Hierbij weet ik wat ik verdien. Dus nu wil ik uit proberen te zoeken waarmee ik het meest kan verdienen Pling Plinge aanbieder heeft me gevraagd een bedrag te noemen wat ik ervoor wil hebben*

Alvast bedankt voor al jullie reacties!!!

Dennis

Re: Kosten Pony Inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 21:22

Ik doe het als hobby.

Ik vraag 100 euro per maand incl weidegang(ze staan thuis). Ik doe alleen maar A pony's (daar is mijn weiland op berekend en ik rijd haast niets anders Knipoog ).
Ik betuig ook. Daar vraag ik het zelfde voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 23:01

bij mij is het ook hobby en hangt het af van de grote. ik vraag een x bedrag per dag dat de pony er is/staat. en een x bedrag per keer dat er aan gewerkt word. b.v. 7 euro normale pension kosten + 7 euro de keren dat ik er echt mee bezig ben in de zin van beleren

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 07:48

Mijn mijn trainster kost het 400 euro per maand... excl pension

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-05 18:00

Alvast allemaal bedankt! Als er meer mensen iets van weten,, dan zou ik dat graag horen!

@ marianna: Hoeveel is de pension normaal bij jou trainster dan? Of heeft die geen pensionpaarden staan?

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 19:43

Ja dat is 150 euries

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 19:45

zonder pensionkosten MET volledige verzorging 150 euro

Bij mij in pension MET volledige verzorging 375 euro.

Als ik bij jou kom, 20ct de kilometer en 15 euro per keer Haha!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 19:50

Voor een week 100,- excl. pension

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 10:13

Ja, ik rij al 5 jaar de pony's voor deze man in, maar hij heeft ons altijd voorgehouden dat hij ons er niet voor KON betalen. Nu wij hiermee gestopt zijn *om meer redenen* wil hij ons er wel voor betalen.

Maar als ik dan zeg dat ik ze inrij voor 75 tot 100 euro, dan is dat redelijk? *75 voor rond kunnen hobbelen, 100 als ze ook aan teugel moeten lopen*

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:59

PingWing schreef:
Ja, ik rij al 5 jaar de pony's voor deze man in, maar hij heeft ons altijd voorgehouden dat hij ons er niet voor KON betalen. Nu wij hiermee gestopt zijn *om meer redenen* wil hij ons er wel voor betalen.

Maar als ik dan zeg dat ik ze inrij voor 75 tot 100 euro, dan is dat redelijk? *75 voor rond kunnen hobbelen, 100 als ze ook aan teugel moeten lopen*

Lijkt me redelijk maar dan wel per 2 weken.
Maar kijk wel uit aangezien je al eens gestopt ben met het rijden daar dat je niet diezelfde problemen krijgt!!