Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxx schreef:Wist helemaal niet dat alu kan gaan rotten! Ik dacht dat het juist heel gemakkelijk in het onderhoud was! Nog meer mensen met negatieve ervaringen over alu?
Ben ook wel nieuwsgierig naar Böckmann-ervaringen. Iemand?
Roxx schreef:Op de site van Westfalia zie ik alleen maar tweepaardstrailers. Klopt het dat die geen 1,5 paards hebben?
Heb jij ook ervaring met Hotra?
XlucienneX schreef:( is een groot onderzoek naar geweest )

hij stond ineens voor me deur
Lieve Papa 

XlucienneX schreef:ga er maar eens onder liggen
zijn CSi ..ofzo is niet dubbel.
dus na jaar intensief gebruikt begint hij ligd te schommelen achter de auto.. ( is een groot onderzoek naar geweest )
ik snap niet dat ze uberhaupt ze nog mogen verkopen
wei hebben ook de olymialine van atec, en ik vind ze super, lekker licht van binnen, fijn met opladen, nee heb niks te klagen.
ooo vergeten de atec olypialine is op het moment de meest vekochten trailer. Blackmystery schreef::D ooo vergeten de atec olypialine is op het moment de meest vekochten trailer.
ikke schreef:Echter, alles is tweede keus na Westfalia en Ifor Williams.
!
.
valt lekker op naar onze eigen smaak laten maken. Het is een mooie hoge trailer van vol polyesther met zadelkamer. Hij ligt super op de weg en hij bevalt ons heel erg goed! Margreet schreef:XlucienneX schreef:( is een groot onderzoek naar geweest )
Geef maar eens een referentie.
Ik zou niet graag mijn paard op de trailer hebben bij de voorgeschreven acties!aisie schreef:Wij hebben ook een Humbauer Single, dat is een 1,5 paards trailer volpolyester. Donkerblauwgespikkeld van kleur. Wij vinden het een hele fijne trailer, goed onderstel en rijtechnisch ook perfect. En ze zijn ook redelijk geprijst. Binnenkort gaan we een 2 paardstrailer van Humbauer kopen.