Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LuckySpirit schreef:Ben ik net helemaal aan het uitzoeken bij ons op stal staat op alle 3 de trailers 100 kg vertikale druk dan zou dus geen enkele auto die mogen trekken !!! Ook anderhalf paard trailers staan er 2 tussen die op 100 kg zitten !
Thanks voor de info !!
Spirit
Prisca schreef:Maare waarom wil je het weten als je toch voor de auto rekening moet houden met het maximale laadvermogen?.
LuckySpirit schreef:Ik vraag wat een 2 paards trailer weegt LEEG ik weet de regels met rijbewijs b+e gaat het er om wat de auto mag trekken en heb je niks meer te maken met het maximaal laad vermogen van de trailer. daar heb je alleen mee temaken als je alleen rijbewijs b hebt.
Mijn vraag is wat een 2 paards trailer LEEG weegt !!!
Ik vraag dus NIET wat de regels zijn !!!
Spirit
BJuwel schreef:Je moet kijken naar het maximaallaad vermogen. Het hand er niet vanaf wat je er op zet. Bij ons is het maximaal laadvermogen 2000 kg.
Prisca schreef:Maare waarom wil je het weten als je toch voor de auto rekening moet houden met het maximale laadvermogen?.
ook met een E erbij moet de auto het maximale laadvermogen kunnen trekken.
Tulandro schreef:En dan moet je voor de grap eens de verkeerspolitie bellen, die zeggen heel wat anders dan het CBR. Wij hebben het ook gedaan, en zij zeiden dat het gewicht inderdaad onder die 35oo kg moet blijven, maar dat dit zelden het geval is.