Vroegop zadel-service?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Vroegop zadel-service?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 20:23

Ik lees en hoor regelmatig over Vroegop wat zadels betreft.
Nou vroeg ik mij af of dit bedrijf ook tweedehands zadels te koop heeft?

Verder benik eigenlijk ook wel benieuwd naar hun telefoonnummer, heeft iemand deze?

Tienn

Re: Vroegop zadel-service?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:31

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 20:34

Is dit dé Vroegop zadel-service waar iedereen het over heeft?
Ik vond net namelijk nog een site, met ander telefoon nummer over een Vroegop zadelbedrijf..

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:38

Vroegop heeft inderdaad ook tweedehands zadels, maar ik raad het je absoluut af om bij hun een zadel te kopen!

De man van Vroegop komt ook weleens bij ons op stal maar hij heeft absoluut geen verstand van zadels passen.
Hij had net zo goed sokken kunnen verkopen...
Hij gooit een zadel (wat hij helemaal geweldig vindt) op de rug van een paard en zegt dan gelijk dat het goed ligt zonder verder te kijken.
Toevallig was er bij ons ook een dierenarts bij op het moment dat hij er was en die vond het echt een schande dat deze man zadels verkoopt.

Zadelmakerijen die ik je aan kan raden zijn Van Rijs uit Zevenhuizen of Best Fit.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:46

Ik zou idd geen zadel door hun laten passen! Alleen als je er zelf verstand van hebt en het zelf past. Ze hebben namelijk wel erg leuke 2de hands zadels voor leuke prijzen. Maar als je zeker wilt zijn kan je beter naar van Rijs gaan.
Groet

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 20:56

Rijs? Blond Wie en waar is dat? Haha!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 07:13

aafje87 schreef:
Ik zou idd geen zadel door hun laten passen! Alleen als je er zelf verstand van hebt en het zelf past. Ze hebben namelijk wel erg leuke 2de hands zadels voor leuke prijzen. Maar als je zeker wilt zijn kan je beter naar van Rijs gaan.
Groet

Toevallig hebben gisteren een zadel aan laten meten door van Rijs
Keurige service en die menneer neemt echt alle tijd voor je jou en je paard!
Wij hebben een Euro riding gekozen
Van Rijs heeft ook tweedehands zadels als ik het goed begreep

Zjadore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:13

Van Rijs zit in Zevenhuizen, dat is vlakbij Zoetermeer.

Ze hebben ook een internetsite: www.vanrijs.nl

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:35

Ik ben er vandaag geweest,mooie winkel en goede service!

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 18:40

Zjadore schreef:
Vroegop heeft inderdaad ook tweedehands zadels, maar ik raad het je absoluut af om bij hun een zadel te kopen!

De man van Vroegop komt ook weleens bij ons op stal maar hij heeft absoluut geen verstand van zadels passen.
Hij had net zo goed sokken kunnen verkopen...
Hij gooit een zadel (wat hij helemaal geweldig vindt) op de rug van een paard en zegt dan gelijk dat het goed ligt zonder verder te kijken.
Toevallig was er bij ons ook een dierenarts bij op het moment dat hij er was en die vond het echt een schande dat deze man zadels verkoopt.

Zadelmakerijen die ik je aan kan raden zijn Van Rijs uit Zevenhuizen of Best Fit.

Hmm.... niet banketstaaf bedoeld ofzo Bloos maar ik heb er pas een Wintec 500 gekocht en ik moet zeggen ze waren zeer eerlijk! Ik wou geen kunstof zadel(ik had de Wintec nog niet gezien), en alle leren pasten niet.(zeiden ze eerlijk Pling ) toen vroegen ze of ik het echt niet wou, en ik zag hem en ik vond hem mooi! na twee keer passen paste die, en echt perfect! Die van mij heeft nogal een moeilijke rug Bloos

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:03

nou vroegop heeft heeeel weinig 2e hands zadels... ik kom er altijd en qwa overige service vind ik het goed tenzij je net nieuwe vliegen deken stuk is binnen een uur... terwijl je paard hem op t land om heeft gehad,,, dan doen ze er niks aan

SilenSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 20:22

nou ik vind vroegop ook echt niet goed.
Ze hebben geen verstand van zadels passen.
Hij wou ons een kieffer geven en het paard van mijn zusje had na 1 week al erg last van de rug. Mijn zusje heeft de dierenarts gebeld en er was echt niet iets goed hij zei dat het door het zadel komt dat die niet goed ligt. Ze kon paar weken niet rijden en moest het blijven maseren.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:33

BlOnDeSiL schreef:
nou ik vind vroegop ook echt niet goed.
Ze hebben geen verstand van zadels passen.
Hij wou ons een kieffer geven en het paard van mijn zusje had na 1 week al erg last van de rug. Mijn zusje heeft de dierenarts gebeld en er was echt niet iets goed hij zei dat het door het zadel komt dat die niet goed ligt. Ze kon paar weken niet rijden en moest het blijven maseren.

Dat heb ik gehad met ooteman Huilen
ik moest precies hetzelfde doen Verdrietig

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:38

janne8 schreef:
nou vroegop heeft heeeel weinig 2e hands zadels... ik kom er altijd en qwa overige service vind ik het goed tenzij je net nieuwe vliegen deken stuk is binnen een uur... terwijl je paard hem op t land om heeft gehad,,, dan doen ze er niks aan

Over die deken weet ik niet Knipoog, maar over dat ze weinig tweedehandszadels hebben is niks van waar Ach gut (niet verkeerd opvatten hoor;))
Ze hebben er mega veel! Alhoewel ze voor sommige wel te veel geld vragen..... maar die tweedehandszadels zijn wel zowat alleen kieffer, stübben etc. Dat is wel jammer. Ze vroegen voor een tweedehands kieffer €2000! Terwijl hij toch echt wat 'ouder' was Verdrietig dat is dan wel jammer. Maar ik waarschuw je wel.... koop niet bij zadelmarkt! Je kan beter wat meer betalen.... die van mij had na 3 keer rijden al slijtage bij de singelstoten en bij dat stuk waar je met je benen heen en weer gaat(hoe heet dat ook alweer? Tong uitsteken )
Je kan beter wat meer betalen, dan doe je er veel langer mee! Doe je recreatie? Dan raad ik je echt een Wintec aan. Niet zo verschrikkelijk duur, het slijt bijna niet, je hebt vele garantie, hij is onderhoudsvrij, én hij zit verschrikkelijk lekker(vind ik dan:P)
Cool Cool

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:39

Je zou Preddy ff kunnen PB-en, want die werkt daar.

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 15:45

nou ik wil nog steeds een ledere 2e hands maar ze hadde op t moment bniks zeide ze...

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:06

ik zou er geen zadel laten passen want dat is bij mij nl. verkeert gedaan.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 17:01

Nou ik heb van het weekend een nieuwe Rossner gekocht, en deze wordt gratis passend gemaakt aangezien het een nieuw zadel is. Dat is wel prettig dus Lachen
Wel apart van al deze verschillende reacties.
Mijn zus heeft haar zadel er ook vandaan en was zeer tevreden over hem te spreken. Een beetje aparte man zei ze, maar wel goed.
Omdat ik zelf via via ook wat mindere reacties had gehoord vroeg ik mij wel af wat Bokt er van vond voordat ik Vroepop in zou schakelen Knipoog
Ook erg verschillend dus! Altijd handig zo'n forum Haha!

Maar goed, ik heb onverwacht een gloednieuw zadel gekocht, dus tweedehands en aanpassen door Vroegop hoeft niet meer Lachen