Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wie en waar is dat?
aafje87 schreef:Ik zou idd geen zadel door hun laten passen! Alleen als je er zelf verstand van hebt en het zelf past. Ze hebben namelijk wel erg leuke 2de hands zadels voor leuke prijzen. Maar als je zeker wilt zijn kan je beter naar van Rijs gaan.
Groet
Zjadore schreef:Vroegop heeft inderdaad ook tweedehands zadels, maar ik raad het je absoluut af om bij hun een zadel te kopen!
De man van Vroegop komt ook weleens bij ons op stal maar hij heeft absoluut geen verstand van zadels passen.
Hij had net zo goed sokken kunnen verkopen...
Hij gooit een zadel (wat hij helemaal geweldig vindt) op de rug van een paard en zegt dan gelijk dat het goed ligt zonder verder te kijken.
Toevallig was er bij ons ook een dierenarts bij op het moment dat hij er was en die vond het echt een schande dat deze man zadels verkoopt.
Zadelmakerijen die ik je aan kan raden zijn Van Rijs uit Zevenhuizen of Best Fit.
maar ik heb er pas een Wintec 500 gekocht en ik moet zeggen ze waren zeer eerlijk! Ik wou geen kunstof zadel(ik had de Wintec nog niet gezien), en alle leren pasten niet.(zeiden ze eerlijk
) toen vroegen ze of ik het echt niet wou, en ik zag hem en ik vond hem mooi! na twee keer passen paste die, en echt perfect! Die van mij heeft nogal een moeilijke rug
BlOnDeSiL schreef:nou ik vind vroegop ook echt niet goed.
Ze hebben geen verstand van zadels passen.
Hij wou ons een kieffer geven en het paard van mijn zusje had na 1 week al erg last van de rug. Mijn zusje heeft de dierenarts gebeld en er was echt niet iets goed hij zei dat het door het zadel komt dat die niet goed ligt. Ze kon paar weken niet rijden en moest het blijven maseren.
janne8 schreef:nou vroegop heeft heeeel weinig 2e hands zadels... ik kom er altijd en qwa overige service vind ik het goed tenzij je net nieuwe vliegen deken stuk is binnen een uur... terwijl je paard hem op t land om heeft gehad,,, dan doen ze er niks aan
, maar over dat ze weinig tweedehandszadels hebben is niks van waar
(niet verkeerd opvatten hoor;))
dat is dan wel jammer. Maar ik waarschuw je wel.... koop niet bij zadelmarkt! Je kan beter wat meer betalen.... die van mij had na 3 keer rijden al slijtage bij de singelstoten en bij dat stuk waar je met je benen heen en weer gaat(hoe heet dat ook alweer?
)