Tempralax of Calmitan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Tempralax of Calmitan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 08:40

Even vraagje over Tempralax en Calmitan, producten van de paardendrogist. Ik denk erover om een van de beide producten uit te proberen bij een van mijn paarden. Wat ik natuurlijk wil weten is of het werkt.
Dus als je er ervaring mee hebt, werkt het of niet? En verder wil ik natuurlijk alle andere dingen wel weten die je er over kwijt wilt.

Lenneke_

Re: Tempralax of Calmitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:03

Ik heb er zlef niet echt ervaring mee. Maar ik ken wel iemand die tempralax gebruikt bij haar dravers voor de koers, zodat ze een beetje rustig blijven en niet al hun energie al gebruikt hebben op de reis ernaar toe.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 09:37

Worden ze er suf van of gewoon wat relaxter? (Dat laatste is namelijk mijn bedoeling) Het moet niet een soort van Sedalin effect hebben dat ze helemaal versuffen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:08

Ze worden er niet suf van, maar wat relaxter. Wat minder paniekerig zechmaar. Volgens mij remt het een beetje het instinctieve gedrag zodat ze wat meer nadenken bij wat ze doen ofzo. Weet niet of dat waar is, maar dat denk ik.