Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik krijg binnenkort een nieuwe broek dus ik zal kijken of ik een goeie kan vinden met kunstlederen zitvlak. Weten jullie nog een aardig goedkope?
Bovendien vond ik het lelijk, maar da's een andere discussie

maar ik kijk eerst wel even om een broek met leren zitvlak
Want het gaat me echt om het wat steviger zitten en niet om het doorrijden. patos schreef:Ik zit er wat vaster door, maar dat komt omdat mijn 18"zadel eigenlijk een beetje te groot voor mij is, het bontje maakt mijn zadel iets kleiner waardoor ik makkelijker zit.
angela88 schreef:Als ik jou was zou ik ook voor de rijbroek met kunstlederen vlak gaan. Ik wil ondertussen niet meer zonder.....
daar ga ik helemaal in mee ik heb op dit moment maar 1 rijbroek met lederen zit en 2 zonder nou die met de lederen zit is nog meer versleten als die andere 2 hehehe
semjase schreef:Ik heb alleen maar met een kunstlederen zitvlak.
Kan niet meer zonder.
En in augustus is bij de Divoza de Mondoni Africa in de reclame die is dan maar 49,95 i.p.v. 69,95!
Zitten heerlijk!

anydale schreef:Hmmz, jullie vinden het rijden met een leren zitvlak allemaal erg lekker en dat kan ik begrijpen. Maar van een onafhankelijke zit kan je dan dus niet meer spreken! Je kan dan moeilijk zonder! Ik heb ook een rijbroek met leer en dat is een witte, maar ik rijd veel liever met eentje zonder leer!
Ff ontopic
Een bontje is stugger dan het gladde leer van je zadel, dus ik denk dat je er wel een stevigere zit van zal krijgen
anita schreef:Ik vraag me af of je met een bontje op je zadel wel wedstrijden mag rijden! Anders dan is het wel lastig als je wedstrijden rijdt en hij moet dan opeens weer af.
Maar ik rijd geen wedstrijden dus ik weet ook niet precies waar je wel en niet mee mag rijden..
wauweltje schreef:Ik vind zelf van niet, zo'n bontje zit niet echt stevig aan het zadel vast. Dus mijn ervaring is van niet, wel zit het lekker en helpt het tegen het doorrijden. Een rijbroek met een kunstlederen zit dat vind ik wel prettig. Daardoor zit ik wel vaster in het zadel.