Mooi nummer voor pas de deux?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

Mooi nummer voor pas de deux?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 09:31

Weet iemand ene mooi nummer voor een pas de deux...over de paarden doen we een wit laken met gaten voor de oren enogen maar weet iemand misschien een mooi nummer voor erbij, ik weet namelijk niks!

Caesar

Re: Mooi nummer voor pas de deux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 09:34

Sensation White...The Anthem.... met mooie overgangsritmes en lekkere bas erin... weet alleen niet of je ervan houdt

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 09:58

Jaaaaaaaa, Sensation White, the Anthem. Tong uitsteken . Dat is echt supermooie muziek voor een pas de deux.
Een jaartje terug heb ik een pas de deux tussen een (witte) Andalusier ( Vingers aflikken ) en een Fries gezien, heel gaaf. De Andalusier kwam als eerste binnen op de muziek van Sensation White. Hij was een minuut bezig met zijn oefeningen, en toen kwam de Fries er bij in op de muziek van Sensation Black. Dat wisselde elkaar steeds af, White als de nadruk van de oefeningen bij de Andalusier lag, en Black als de nadruk bij de Fries moest liggen. De overgangen in de muziek van de de Anthems zijn perfect op overgangen op te rijden.
Even op Kazaa zoeken naar de goeie Anthems, die van White is die bekende van een paar jaar terug, en voor Black hadden ze die van een jaar later gebruikt geloof ik. Nouja, in ieder geval de twee bekendste Haha!, je zult ze wel kennen.

Groetjes
Divine

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:04

Ik heb ook een keertje een pas de deux op de muziek van GOA gezien, was ook heel mooi.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 10:07

Hey joh!!!! Sensation white! Het zijn 2 zwarte paarden een fries en een tuiger en met witte lakens.....ik heb sensation white en black alleen niet de nieuwe maar ga gelijk luisteren of er wat op staat!

The athem staat er wel op als het goed is!

Alvast bedankt! Meer tips zijn welkom!
Laatst bijgewerkt door Lisjuh87 op 07-06-05 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:08

Je moet ook de oude hebben... dat openingsnummer...

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:28

Ik heb het op dat muziekje van Lemon Tree gedaan, weet zo uit mn hoofd niet meer van wie.. Maar dat is echt perfect om op te draven Haha!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 10:57

Hermesdeux schreef:
Je moet ook de oude hebben... dat openingsnummer...

Van welk jaar bedoel je dan? 2004 of 2003?

Vally4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:58

ja ik heb zelf ook pas de deux gereden maar dan hebben we cdtje gepakt van een of andere rare muziek ding maar goed dat bleek dus een heel leuk nummer te zijn je kan ook een nummer van spirit nemen maar dan instrumental daar staan ook moioe liedjes bij

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:02

Within Temptation, ook veel mooie nummers met mooie overgangen en gave muziek

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 11:07

Vally4ever schreef:
ja ik heb zelf ook pas de deux gereden maar dan hebben we cdtje gepakt van een of andere rare muziek ding maar goed dat bleek dus een heel leuk nummer te zijn je kan ook een nummer van spirit nemen maar dan instrumental daar staan ook moioe liedjes bij

Ja ik zat ook al te denken aan iets van era/enigma das een beetje misterueze muziek....of theme van mission impossible of james bond golden eye zijn ook wel spectaculair Tong uitsteken

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:26

Ik vind wel dat je inderdaad themes moet gebruiken, zonder stem. Ik dacht 2003...! Of toch 2004..ehm...?? Welke je het leukst vind Haha!