Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Michelle_ schreef:Wat zijn de kosten bij beide stallen? Dat zou bij mij ook wel mee spelen. Staan ze bij beide niet in de winter buiten en staan ze in de zomer wel bij beide stallen even lang buiten?
), maar daarvoor heb je wel minder geregel in je handen en wat meer tijd.
Het is gewoon erg veel werk en zeker als je erbij werkt. Nu de paarden bij mij aan huis staan heb ik natuurlijk ook veel werk, maar dat doe ik voor mezelf. Het is mijn eigen stal en ik steek tijd in mijn eigen eigendom.
Dan kun je beter naar de duurdere stalling gaan en een gewoon baantje nemen.
IlsjePilsje schreef:Gewoon doen. Als het je op gaat breken dan is het niet leuk meer.
Ik ken de situatieHet is gewoon erg veel werk en zeker als je erbij werkt. Nu de paarden bij mij aan huis staan heb ik natuurlijk ook veel werk, maar dat doe ik voor mezelf. Het is mijn eigen stal en ik steek tijd in mijn eigen eigendom.
Je bent daar in principe alleen maar bezig om iemand anders zijn eigendom op orde te houden en als je het omrekend en voor 50 euro meer heerlijk lekker met je paardje bezig kan zijn...dan zou ik daar voor kiezen.
Ik vond het ook heel moeilijk om er weg te gaan, want ik stond er ook zo'n 10 jaar. Maar ik kan je zeggen dat je snel weer went hoor!
Iemand heeft eens gezegd, je thuis is waar je paard is.
Ben wel benieuwd welke stal het is waar je geweest bent....
samantha5 schreef:Jij kent idd de hele situatie! Ik ben wezen kijken bij de zuivelboederij en moet zeggen dat ik er toch erg over te spreken was. We krijgen twee hele mooie stalletjes. Vrijdag bepaal ik definitief of ik ga. Ga vrijdag mijn contract tekenen. Dus dan weet ik wat ik ga verdienen![]()
Maar het is wel bijna 100% zeker dat we gaan per 1 augustus

IlsjePilsje schreef:samantha5 schreef:Jij kent idd de hele situatie! Ik ben wezen kijken bij de zuivelboederij en moet zeggen dat ik er toch erg over te spreken was. We krijgen twee hele mooie stalletjes. Vrijdag bepaal ik definitief of ik ga. Ga vrijdag mijn contract tekenen. Dus dan weet ik wat ik ga verdienen![]()
Maar het is wel bijna 100% zeker dat we gaan per 1 augustus
Spannend hoor. De zuivelboerderij is een leuke boerderij. Ik heb wel eens verhalen gehoord, maar dat heb je overal wel. En dat was van iemand die ik redelijk ken en weet dat die op veel stallen in de omgeving heeft gestaan...dus aan wie zou het dan liggen
Dat er geen uitlopen zijn voor de paarden bij de meeste pensionstallen heeft mij toendertijd altijd tegengehouden.
Ga je samen met Pieta?