ervaring met Interhippique (zadels te koop omg. R'dam)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chita

ervaring met Interhippique (zadels te koop omg. R'dam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 22:49

Hallo,

hebben mensen hun zadel bij interhippique vandaan? En wat zijn de ervaringen? Zag een advertentie op marktplaats, maar lijkt een beetje te mooi voor een te klein bedrag....

sandr0

Re: ervaring met Interhippique (zadels te koop omg. R'dam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 07:58

t is maar net wat je zoekt en wat je te besteden hebt. verwacht niet dat je bijv. een stubben zadel koopt voor dat geld. Ik heb 2 jaar geleden een zadel gekocht bij de zadelmarkt wat er nog steeds super uit ziet en wat lekker zit en goed past. Ook daar hadden ze zadels liggen wat echt net karton was. Ik wil nu bij interhippique gaan kijken voor de nieuw binnen gekomen dressuurzadels met diepe zit ( mijn zadel is niet zo diep) en die kosten 269,-. Als ze goed passen en lekker zitten en ik heb er een goed gevoel bij dan neem ikm. Tuurijk wil ik heel graag een kieffer lusitano zadel maar die kosten bijna 1500,- dat verschilt dus mega veel. Dus ja je krijgt vast heel veel negatieve reacties ( net zoals over zadelmarkt) maar je kunt dus gewoon het beste gaan kijken en passen. Ik heb er wel een deken en hoofdstel gekocht en die waren niet duur en erg mooi en degelijk

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 08:02

volgens mij zijn het zadelmarktzadels....

angela123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 08:12

ik heb toen zij net begon een vzh zadel gekocht het lach goed op mijn paard maar er liet na een tijdje een naatje los ik terug gegaan kreeg netjes mijn geld terug of ik kon een nieuw zadel uitkiezen
ik heb toen gekozen voor een bruin/zwart dressuur zadel en dat licht perfect ook nog na 1 jaar oud
ik kreeg op manege waar ik rij heeeeel veel komentaar dat ik mijn paard z'n rug verziek nou het licht echt perfect om haar rug en zit heel lekker waarom zou ik dan een duur zadel kopen
ik begrijp dat je er geen 10 jaar mee doet maar als jij er netje mee om kan je der best een tijd plezier van hebben

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:25

ze heeft ook loesdau spullen ( duitse ruitersportzaak). wat ik er heb gekocht is goed. Nu heb ik een zadelmarktzadel ( al 2 jaar) ligt perfect rijd lekker en ziet er nog pikobello uit. Gewoon kijken wat je koopt en voelen en het moet goed liggen. Het is ge... dat een geodkoop zadel slecht is voor de rug van je paard. Een slecht passend zadel is slecht voor je paard. Heb je geld voor een stubben, passier of welk duurder merk dan ook prima. Heb je t even niet zoek dan een goed passend alternatief en kom je dan uit bij een zadelmarkt en ligt ie goed .... ik zie het probleem dan niet. Dat de levensduur korter is dat zal best maar dat zullen ze daar echt niet ontkennen. Ze zegge nook niet dat je een A klasse zadel bij hun koopt voor dat geld. En bij interhippique kun je ook aan huis passen en rijden dus naar mijn idee een goei prijs kwaliteit verhouding.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:40

An_J schreef:
volgens mij zijn het zadelmarktzadels....

nuttelose opmerking, het zijn hele andere merken, als je niets zinnigs heb te zeggen, zeg dan niets.

Volgens mij moet er wel redelijke kwaliteit bij ziten, ze verkopen ook een zadel van Imperial Riding, en dat is wel goede kwaliteit.
Het beste is als je even gaat kijken, dan kan je het zelf met je eigen ogen beoordelen

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 11:30

Mijn idee bij het bedrijf is dat ze iets wat betere kennis hebben van spullen en materiaal dan zadelmarkt!
De zadels worden uit duitsland en oosterijk gehaald is mijn idee!
Maar denk dat je gewoon een keertje moet gaan kijken!
Groet

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 11:48

Ik vind dat nieuwe dressuurzadel er echt wijs uitzien!! Maar dat vind ik ook van de Merano van zadelmarkt Lachen