Omvallen in de trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_M

Omvallen in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 07:31

Gister gingen mijn paard en een paard van een vriendin weer naar het land, waar ze lekker 2 maanden vertoeven... na wat onrust met het opladen konden we eindelijk weg.
We hadden een trailer geleend, een hele goede.. maar het was allemaal een beetje vaag want mijn vader reed heel rustig door de bochten en dat andere paard dat viel elke keer in de trailer, de eigenaren reden achter de trailer en die zagen dat, mijn paard bleef vaak gewoon staan maar viel ook een paar keer.. en in de trailer van iemand anders bleef hij gewoon staan (zeggen ze) nou mijn paard is ook heel braaf in de trailer maar viel dus ook een paar keer gister. Gelukkig hebben ze niks en eten nu hun buikje rond maar ligt het dan aan de bodem van de trailer? Het was een soort van rubber achtig spul.

bedankt,

gr. roos

Crista

Re: Omvallen in de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 07:55

idd een heel vreemd verhaal...maar lijkt mij niet dat het aan de bodem ligt, stonden ze "klem tussen de zijkant van de trailer en het tussenscht of niet? want daar vinden heel veel paarden erg veel steun aan, en als ze dan "losser" staan als in een andere trailer kan het zijn dat het daar door komt...

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 11:57

ze zaten niet klem... ik denk idd dat het met steun te maken heeft.
bedankt!

illy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 13:59

onze merrie heeft het ook gehad, dit heb ik opgelost door het
tussenschot opzij te zetten, probleem van liggen opgelost ander
probleem erbij moet nu 2x rijden.