Vervelende staleigenaar! Hebben jullie daar ook last van?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Livado

Vervelende staleigenaar! Hebben jullie daar ook last van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 22:35

Waar mijn paardje staat...die staleigenaar is zo vervelend !
De ene dag is doet ie gewoon aardig en de volgende dag
is het een grote zeur ! Dan zeurt ie en klaagt hij over alles !

Net !!!belde!!! Nagelbijten / Gniffelen hij over de stal , dat ik teveel stro gebruik :
Normaal doe ik om de dag de stal en dan gooi ik er 2 nieuwe stroplakken in. Gistere heb ik de stal gedaan, vandaag had ik de drollen eruit geschept + pisplekken omdat ik morgen niet kan komen.
Heb er daarna een plak stro bijgedaan.
Niet meer/minder als normaal.

Belt die vent dus op , dat ik gistere de stal al gedaan had en vandaag weer !Hij vroeg zich af waarom .... Er lag volgens hem teveel stro in de stal en op de mesthoop lag veel goed stro Verward .......
Het kost hem veel geld *blablabla....en als we teveel stro
gebruiken komt ie niet uit met de voorraad ..

Serieus.....wat moet ik nu hiermee ??
Dat sommige lui hier op stal 1x in de week komen om snel even de stal te doen ( lees --> 1 grote strontzooi ) betekend dan toch niet dat die stal van mijn paard er dan ook zo bij moet staan ?
Wat moet je zeggen tegen zo'n vent ?

Het gaat niet alleen maar om de stal...maar om nog veel meer kleine snotdingen ! Je kunt het zo gek niet verzinnen of hij komt erover zeuren !!

Hebben jullie ook zo'n vervelende staleigenaar ??.....

juno1

Re: Vervelende staleigenaar! Hebben jullie daar ook last van

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:47

Nou vraag ik me af wat mensen op bokt daar nou aan kunnen doen........niets dus.
Ja lekker mekkeren over hoe goed of slecht die van hun is, wat een zeur die is over de hooi en stro enz.
Maar morgen kom je weer bij die stal en is jouw situatie nog precies hetzelfde..........toch ?

Je kunt wel klagen en zoals je het beschrijft matig tot normaal gebruik maken van stro, maar misschien sta je er wel voor een laag bedrag.
Dit in vergelijk tot anderen die meer betalen met ook zo'n zelfde zeur.

En is het verhaal weer rond en niet opgelost.
Behalve dat je het even van je af kunt schrijven Knipoog

Ineke2

Re: Vervelende staleigenaar! Hebben jullie daar ook last van

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:51

Nee, ik heb geen last van dit soort dingen. Ik ben het soms wel eens niet met hem eens over een paar dingen, maar er valt toch altijd wel met hem te praten.
Soms moet je gewoon beiden wat 'water bij de wijn doen' om het gezellig te houden.

Praat er is goed over met je stalhouder. Zeg wat je dwars zit, vraag wat hem dwars zit en probeer samen tot een oplossing te komen.

Zoniet dan zit er nog maar 1 ding op en dat is verhuizen...