Kosten paardentandarts en welke nemen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NRPS97

Kosten paardentandarts en welke nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:21

Wil mijn pony laten nakijken door een paardentandarts.
Maar wat kost zoiets eigenlijk??

Alvast bedankt!

boemel

Re: Kosten paardentandarts en welke nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:56

Wij laten de tandarts altijd voor de hele stal komen.
Controle kost niets en behandeling maximaal € 50,00

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:01

hm wij hebben vrij dure, kweet niet precies wat hij kost, maar hij is echt heel goed, komt ook op de grote stallen enzo....
Ik heb t nummer wel voor je, kweet niet waar je woont en of ie daar dan ook komt, stuur anders maar n pb!!!!
Laten nakijken kost idd nixx... maar wat de behandeling dan verder kost ligt er aan wat hij mankeert Knipoog!!!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:07

Ik was laatst belachelijk veel geld kwijt. Ik had mijn paard net. En er kwam een tandarts op stal. Dus ik dacht laat ik die van mij ook gelijk mee pakken. 50 euro. Voor een beetje bijveilen. Hij kwam voor de hele stal. Vond ik behoorlijk duur.

Boundless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:15

Misschien is het handig als je de provincie erbij zet, in noord holland zit de tandenfee en die is erg goed

NRPS97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 19:21

Boundless schreef:
Misschien is het handig als je de provincie erbij zet, in noord holland zit de tandenfee en die is erg goed

Woon in Zuid-Holland.
Hebben jullie ervaring met Therese Bezemer?

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 21:45

Ik laat Jeroen Boots altijd komen..Heb persoonlijk hele goede ervaringen met hem.Hij vraagt 50 euro ongeacht hoelang hij bezig is. (laatste keer ruim anderhalf uur!!) Voor alleen controle of als er niets gedaan hoeft te worden brengt hij niets in rekening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:05

Olav Franzel doet al jaren onze paarden en we zijn echt heel erg tevreden over zijn werk en de manier waarop hij met de paarden omgaat. Hij vind het leuk om precies uit te leggen waar hij mee bezig is en je kunt zelf ook meekijken/voelen.

Ook Olav Franzel wordt steeds vaker gevraagd bij veel grote bekende stallen, maar gelukkig heeft hij hierdoor niet zijn prijs omhoog gegooid. Ik betaal nog steeds 45 Euro per paard en hij rekent geen voorrijkosten. Zijn website: http://www.equinedental.nl

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:13

hier bij ons kost het als er bij conrtole niets moet gebeuren EUR15.
Moet er wel wat gebeuren maxEUR50/60

Het is dus eigenlijk zo dat je meestal de 1 keer wel het volle bedrag kwijt bent,en dat je bij de jaarlijkse controle met een paar 10tjes klaar bent of minder...(wel iedere keer zelfde laten komen dan)

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:14

KellyenXena schreef:
Ik laat Jeroen Boots altijd komen..Heb persoonlijk hele goede ervaringen met hem.Hij vraagt 50 euro ongeacht hoelang hij bezig is. (laatste keer ruim anderhalf uur!!) Voor alleen controle of als er niets gedaan hoeft te worden brengt hij niets in rekening.

Amen! Ik ben ook heel tevreden over Jeroen. Hij zit in oud gastel dus ik weet niet waar je woont in Zuid-Holland.......

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:28

Bij ons komt Hans Ruijgrok. Alleen controle is €5 en degene die het meest kwijt was was € 35 kwijt.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 22:33

Ik heb de bij mijn nieuwe paard Folkert Kor gehad: http://www.korpaardentandarts.nl/kor/
Ontzettend lieve, rustige man. Doordat hij zelf super rustig is ging het heel goed met mijn gevoelige, snel gestressde merrie. OK dan!