help me hoe moet ik dit aanpakken??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maarloesx

help me hoe moet ik dit aanpakken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:49

hay allemaal.. Pling

Ik heb een hele lastige pony en na veel nadenken wil ik toch super graag concouren gaan rijden. Maar als mijn pony andere pony's ziet word ze helemaal gek. Duzz nou isz de vraag hoe ga ik dit aanpakken?? iemand een idee? Op les enzow zit ik nog niet

geef please ffn antwoord..
p.s: weet iemand hoe hoog je moet springen met een C pony? En welke dressuurproef je als eerst moet afleggen

Black_White

Re: help me hoe moet ik dit aanpakken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:00

Je moet 1 wp voor b dressuur hebben, en mij is verteld (weet het niet zeker) dat je met een C pony 60 cm moet springen. Ik zou eens in een spring les mee rijden, dan moet je pony ook aan andere pony's wennen. Verder moet je toch eerst dressuur rijden, dus zou ik dat ook zien als oefening.

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:01

Misschien eerst thuis oefenen bij jou in de bak? Eerst dat ze nog buiten de bak lopen gaat dat goed dan in de bak proberen...

Met een C pony moet je volgens mij springen op 70 cm >> B
Dressuur is gewoon B dressuur proefje denk ik?

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:28

Staat je pony wel opstal/wei met andere pony's anders zou dat misschien verklaren waarom ze zo moeilijk doet op andere terrein. anders is het gewoon een kwestie van laten wennen. Ga vaak naar een menege in de buurt of zo en ga neit gelijk meilijk dingen vragen maar ga gewoon een aantal keer kijken met je pony. Doe dat bijvoorbeeld ook met wedstrijden.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 17:40

Ik zou absoluut eerst les nemen. Je zult toch instructie moeten krijgen als je verder wilt
In de les kan je pony dan ook meteen wennen aan het rijden met andere paarden in de bak.
Succes!