Voorbrengers op keuring st.Oedenrode(nrps)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MelodyT

Voorbrengers op keuring st.Oedenrode(nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 14:03

Ik ben met melody van plan naar de Nrps keuring in st oedenrode te gaan maar heb geen voorbrenger!
Als 2 jarige ben ik wel met haar geweest en toen kon je voor wat geld je paard voorlaten brengen door enkele voorbrengteams van het nrps.

Dit jaar kan ik er nix over vinden weet iemand of dit dit jaar weer te regelen valt??

(of mischien als er iemand gaat..die voor wat geld Melody ook voor wil brengen??)

Oscar
Forumcoördinator

Re: Voorbrengers op keuring st.Oedenrode(nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 14:28

Ik denk dat je de gok gerust kunt wagen om terplekke een voorbrenger te zoeken.
Ik ben ook een keer met een NRPS-merrie naar St.Oedenrode geweest en er waren genoeg gegadigden om haar (tegen een vergoeding) even voor te brengen Ja Gewoon even iemand aanspreken waar je een goed gevoel bij hebt en meestal kun je vanzelf iets regelen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 14:41

Ik wilde ook gaan. Maar heb ook geen voorbrenger. Maar vind het maar een eng idee. Als ik daar sta en er wil niemand hem voor brengen.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 14:55

Ja dat heb ik dus ook...Asl 2 jarige stonden er bij iedere plaats waar een keuring werd gehouden een tel wat je kon bellen voor voorbrengers..

Felicity in welke rubriek zou jy mee willen doen misschien als we nix kunnen vinden elkaar helpen met voorbrengen ofzo??(ik heb al ooit zelf gelopen)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 15:34

Ik heb een jaarling. Waar ik weleens mee naar de keuring wil. Ik kan zelf alleen niet voor brengen. Ik heb het nog nooit zelf gedaan. Is ook de eerste keer

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 15:36

Ik heb toevallig van de week het nummer van de jongen die mijn paard voor heeft gebracht gewist. Heb je niks aan, sorry...
Maar misschien dat je Rene van Erp even kunt proberen. Die zal waarschijnlijk ook wel naar de keuring gaan.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:12

Ik heb het Nrps een mailtje gestuurd ofdat ze misschien wat nr's hebben van voorbrengers dus wie weet...
Felicity ik hou je op de hoogte..

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:05

Heel erg bedankt. IUk moet eerlijk zijn. Ik weet niks van stamboeken, keuringen enz. Dit is de eerste keer dat ik een paard met papier heb. Weet dus echt niet hoe het allemaal werkt.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 18:44

Ik weet er best redelijk wat van af..ik heb een jaar paardenhouderij gestudeerd en liep stage bij een nrps fokkerij waar ik ook mee naar de keuringen ging!
En melody heb ik als 2jarige met hulp van mn oude stagebegleider voorgebracht toen was ze 2e met een 1e premie..

Je hoort nog van me..

Maaikietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:47

Een vriendin (Desleen) hier op Bokt gaat ook met haar 4jarige merrie naar de keuring in St. Oederode, Wij zaten ook met die vraag, maar we kijken of we er 1 om kunnen kopen, anders gaan we zelf rennen, heeft ook zo z'n voordelen...
Gelukkig al vaker gedaan