Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eventueel van te voren wat haren verwijderen.
hihi! Tozalin schreef:ik was ze niet elke keer na het rijden, dan verkleuren ze echt heel snel!

, blijft ie ook langer schoon! beautylover schreef:elke keer na het rijden gelijk de wasmachine in en wassen op 30 graden met vloeibaar wasmiddel!

Tozalin schreef:ik was ze niet elke keer na het rijden, dan verkleuren ze echt heel snel!
. Ik was dan op 30 graden, met vloeibaar colorwasmiddel. Famke_a4pje schreef:Ik gebruik mijn ene sjabrak nu al 2/3 maanden zonder te wassen. Het is nu wel nodig, maar zolang je de haren er goed af haalt en na het rijden uithangt om te drogen lijkt het mij niet zo nodig om een sjabrak na elke keer rijden te wassen. Vooral nu het zomer wordt is het wel vaker nodig om ze uit te wassen, maar in de winter was het toch echt niet nodig..
Alane schreef:Famke_a4pje schreef:Ik gebruik mijn ene sjabrak nu al 2/3 maanden zonder te wassen. Het is nu wel nodig, maar zolang je de haren er goed af haalt en na het rijden uithangt om te drogen lijkt het mij niet zo nodig om een sjabrak na elke keer rijden te wassen. Vooral nu het zomer wordt is het wel vaker nodig om ze uit te wassen, maar in de winter was het toch echt niet nodig..
En je rijkleding, incl. sokken, draag je ook 2 a 3 maand zonder te wassen?
of je sportkleding?
Famke_a4pje schreef:Ik gebruik mijn ene sjabrak nu al 2/3 maanden zonder te wassen. Het is nu wel nodig, maar zolang je de haren er goed af haalt en na het rijden uithangt om te drogen lijkt het mij niet zo nodig om een sjabrak na elke keer rijden te wassen. Vooral nu het zomer wordt is het wel vaker nodig om ze uit te wassen, maar in de winter was het toch echt niet nodig..