Waar een paspoort aanvragen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bibi

Waar een paspoort aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 10:39

Hoi,

Mijn jaarling is net gechipt en omdat hij geen papieren heeft moet ik een paspoort gaan aanvragen, maar heeft iemand een adres voor mij? heb wel op de site gekeken van de KNHS maar kan er niet echt iets specifieks van vinden. Straks verstuur ik het naar een onjuist adres Knipoog vandaar mijn vraag..
Alvast bedank!

Anoniem

Re: Waar een paspoort aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 11:06

Bij het KNHS kan je het idd aanvragen, ik heb een keer een folder gekregen over chippen en een paspoort, ik zal het wel ff voor je opzoeken. Verder kan je het ook bij het stamboek waartoe jouw jaarling behoort aanvragen (meestal ook als hij/zij geen papier heeft, maar ik weet niet of dat voor alle stamboeken geld).

In de folder over de Nationaal paardenpaspoort staat het volgende bij het KNHS over paspoortuitgevende organisaties;

Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie
(0577) 40 82 95/ (0577) 40 82 93
www.knhs.nl

Daar kunnen ze je vast en zeker verder helpen.
Succes!!!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 12:31

Bij mij heeft de DA zelf na het chippen en de keuring de gegevens naar KNHS gestuurt en ik heb vandaag t paspoort binnen...
Ik denk wel dat je daar zown keuringsrapport ofzo bij nodig hebt want de ouders en de aftekeningen enzo worden daarvan overgenomen...

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 17:10

p.s. als je paard een of ander ras is en een stamboekpapier heeft moet je de papieren naar het betreffende stamboek sturen. Ik had voor mijn haf mijn papieren naar de KNHS gestuurd en die stuurde ze door naar het stamboek... heeft een hele tijd geduurd voordat ik mijn paspoort had!

bibi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 20:55

Bedankt voor de reactie's maar Darkos is een kruising tussen een fries en kwpn Haha! waar moet ie dan heen? of maakt dat dan niet zoveel uit naar wie ik het stuur als het maar 1 van de twee is?

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 19:41

Als ie een stamboekpapier heeft dan naar dat stamboek. Als ie papierloos is gewoon naar de KNHS. Succes