hoe komt dit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marloe

hoe komt dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 09:57

nou, ik rijd dus sinds kort springwedstrijden... (heb er nu 3 gereden) met losspringen gaat dus alles goed enzo. in het parcours weigert hij dan best vaak. en dan krijg is van die kotsneigingen Verward het komt dus zegmaar echt naar boven en ik ben helemaal duizelig enzo.. komt dit door de spanning, of door het moe zijn ofzoiets? heeft iemand hier ook last van? met springles heb ik dit helemaal niet, maar dan weigert hij ook (haast) nooit Knipoog . nog iets wat je ertegen kan doen? ik ben benieuwd naar jullie reacties Lachen

Lenneke_

Re: hoe komt dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:01

Dat zijn de zenuwen. Ik ben ook altijd misselijk tijdens een springwedstrijd.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 10:06

oke Lachen moet ik toch maar minder zenuwachtig zijn, springt ie mss ook wel makkelijker (en alles Tong uitsteken )

Xen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:08

Ik denk inderdaad dat het de spanningen zijn, vaak worden die vanzelf minder als je vaker wedstrijden rijdt. Een vriendin van mij had dit in het begin ook altijd, maar heeft nu nergens last meer van! Succes!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:19

Ik heb het een keer gehad tijdens de les, we gingen springen paar keer gedaan me maag begon een beetje te draaien toen :S Moest toen echt even stoppen. Heb wel gegeten middags.

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 10:24

ik denk dat ik mijn volgende wedstrijd een stuk ontspannender zal zijn Ja mijn instructeur is parcoursbouwer en bouwt daar dan ook Lachen dan geeft hij ook wat aanwijzingen enzo. hoop dat het dan wat beter gaat Lachen