Rusthuis voor paard op pensioen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gamier

Rusthuis voor paard op pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 19:24

Ik ben voor een kennis op zoek naar een rusthuis/stalling voor haar paard die (i.v.m. artrose) met pensioen mag.

Het liefst omgeving Bergen op Zoom/ Halsteren/Steenbergen.

Wie oh wie weet voor ons een rusthuis of stalling die paarden met artrose een goede oude dag bezorgen???

meisjj

Re: Rusthuis voor paard op pensioen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:25

ik heb de mijne gewoon bij de manege op rust staan, mag elke dag in de wei met de rustige en zwangere paardjes, mischien een tip

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:32

wij hebben plaatsen vrij op het paardenrusthuis alleen is het wel in stompwijk (gemeente leidschendam)
viewtopic.php?f=69&t=420984 dit is de advertentie hier op bokt.

gr ilse
Laatst bijgewerkt door Calice op 03-06-05 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 19:33

meisjj schreef:
ik heb de mijne gewoon bij de manege op rust staan, mag elke dag in de wei met de rustige en zwangere paardjes, mischien een tip

Het paard staat nu op een manege waar ze van alle gemakken zijn voorzien. Aan deze gemakken (faciliteiten) hangt een hoog prijskaartje. Ze maakt nu geen gebruik meer van deze faciliteiten dus het is ook onzin om hier voor te betalen.

Tevens wil ze graag een ander paard erbij kopen en zodoende moet ze gaan bezuinigen op de stallingskosten. Echter wil ze dat haar paardje wel van haar oude dag kan genieten. Snap je haar denkwijze?

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:36

Het is volgens mij niet echt in de buurt van de plaatsen waar jij hem graag zou willen hebben, maar in Rockanje is er ook eentje. Volgens mij met iedere maan een vaste bijdragen, maar ik weet niet precies hoeveel dat is. Kheb er helaas geen adres van.

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:39

Nannes schreef:
Het is volgens mij niet echt in de buurt van de plaatsen waar jij hem graag zou willen hebben, maar in Rockanje is er ook eentje. Volgens mij met iedere maan een vaste bijdragen, maar ik weet niet precies hoeveel dat is. Kheb er helaas geen adres van.

kheb de website gevonden Knipoog : http://www.anna-hoeve.nl/

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 20:15

Ik had pas geleden in de plaatselijke krant gelezen dat er een nieuw rusthuis in deze regio was geopend maar ja die krant heb ik niet meer Boos!