Kan dit kwaad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Kan dit kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 13:10

Ik zat met een vraag. Ik ben vandaag naar het bos geweest met de pony, het was lekker weer, het zonnetje scheen, vrij warm ook, maar niet te warm. Dus toen we op de terugweg bij het water kwamen, bedacht ik me dat ik ook een keer dat water over kon steken, ipv aan de kant te blijven, het is toch niet te diep, in het midden komt het water ongeveer tot onderaan het zadel. De eerste keer ging het gewoon goed, en toen ik dus voor de tweede keer terug ging om het over te steken, struikelde hij toen hij bijna weer aan de overkant was, ik denk over een boomstammetje oid. Maar goed, toen ging hij dus ff kopje onder, dus met heel z'n hoofd onder water.

Toen ben ik dus maar meteen naar stal teruggestapt, en toen we weer thuis waren was hij weer helemaal droog. Even alles weer schoongemaakt enzo, maar ik weet nou dus niet of het kwaad kan dat ie onder water is geweest, ivm water in de longen (geen idee of dat uberhaupt wel kan, ben daar geen kenner in) Maar kan dit kwaad, of is er eigenlijk niet veel aan de hand?

Nadir

Re: Kan dit kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:13

Persoonlijk lijkt het me nogal onverstandig om zomaar een watertje in te rijden waarvan je de bodem niet kunt zien en je niet in kunt schatten hoe diep het is.

Ik weet niet of water in zijn longen kwaad zou kunnen, zal hij überhaupt iets ingeslikt hebben?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:15

Welnee, dan hoest hij wel hoor!

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:19

denk niet dat het kwaad kan maar zoals xtwisterx al zei zou ik nooit zomaar ergens in rijden waarvan ik niet weet hoe de bodem eruit ziet enzo....

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:22

Dus volgende keer eerst even je snorkel opzetten en de bodem inspecteren Mareska Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:25

Mijn vriendin had een gestoord paard ( Knipoog ) die ging graag met zijn kop onder water met alleen de oren erbovenuit steken, en dan maar snorkelen... nouja, bellen blazen dus Haha! Had ie ook nooit last van...

mirjamdoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:31

hoi!

als er water in zijn long zou zitten zou hij niet gewoon kunnen ademen hoor! dan zou hij wel in een hoestbui zijn uitgebarsten!!

groetjes mirjam

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:35

Vooral water in de oren is gevaarlijk omdat daar het evenwicht orgaan zit. Ik denk dat zolang hij niet omvalt Knipoog het in orde is..

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:38

Maya schreef:
Mijn vriendin had een gestoord paard ( Knipoog ) die ging graag met zijn kop onder water met alleen de oren erbovenuit steken, en dan maar snorkelen... nouja, bellen blazen dus Haha! Had ie ook nooit last van...

Ghehehe daar zie ik mijn verzorgshet helemaal voor aan Tong uitsteken

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 13:41

xtwisterx schreef:
Persoonlijk lijkt het me nogal onverstandig om zomaar een watertje in te rijden waarvan je de bodem niet kunt zien en je niet in kunt schatten hoe diep het is.

Die mening deel ik, vandaar dat ik ook dit water in ging.

Dit water is niet diep (vorig jaar precies hetzelfde gedaan, maar toen was het water ondieper). Het water is ook helder (genoeg), het is natuurlijk niet zo helder als een zwembad, maar eventuele planten en boomstammen kon ik wel gewoon in het water zien, maar voor me kan ik niet kijken door de spetters en onder me zit een paard. Dus ernaast kan ik de grootste delen wel zien, maar ik zie lang niet alles.

Hij heeft verder ook nergens last van gehad (wat ik nu kon merken), hij wilde eerst wel lekker gaan rollen, maar dat leek me niet zo'n goed idee in het bos Haha! De terugweg naar huis is stappend ongeveer 40 minuten, en toen was hij ook gewoon zoals altijd lekker opgewekt.

De volgende keer gaan m'n duikspullen mee! Haha!

Xen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:39

Mareska schreef:
De volgende keer gaan m'n duikspullen mee! Haha!

Whahhhahahahah... Haha! succes! Enne, het is wel altijd heel leuk om dit soort dingen te doen, mits je je verstand niet vergeet! Knipoog

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 18:34

kan geenkwaad hoor. was gewoon eenverfrissende duik