Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Dit betreft trouwens een ouder paard waar niet meer mee gewerkt wordt. 
Markvniel schreef:Ik ken ook zo iemand.
Zij heeft een verzorgster voor haar paard die er alles mee doet, ze steekt er ook een hoop geld in aan spullletjes enzovoort. Zelf komt de eigenaar weinig en als ze komt dan doet ze of ze er alles van weet. Als ze komt gaat ze altijd gelijk op hem rijden en wordt het beestje niet tot amper verzorgd. Ze zou het beestje beter aan de verzorgster kunnen verkopen (Wat die verzorgster ook graag zou willen) zodat die er meer plezier van heeft en zonder alles te vragen er mee kan doen wat haar het beste lijkt!

Sneu voor het paard met name! Echt iets om je ziek aan te irriteren! 
Markvniel schreef:Zelf komt de eigenaar weinig en als ze komt dan doet ze of ze er alles van weet.

Cassidy schreef:Hoe kun jij nu beslissen over de kennis van iemand die komt kijken naar zijn paard? Misschien weet ze er wel heel veel van? Ik heb ook een tijd lang weinig met mijn paard gedaan omdat ik met een slijmbeursontsteking zit, die om de zoveel tijd de kop opsteekt. Ik reed ook niet vaak, had ook een bijrijder en was dagelijks op stal om te kroelen, omdat ik niet zonder paard kan. Er zijn ook dagen dat ik "alleen maar kom rijden" omdat er ook nog andere verplichtingen zijn.
Margreet schreef:Ik vind wel dat er hier soms erg makkelijk over anderen geoordeeld wordt hoor!
Misschien is iemand wel chronisch ziek of familieproblemen of....
Zolang je de achtergrond van iets niet kent, pas dan alsjeblieft op met oordelen!