Hoeveel geef jij maandelijks uit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel geef jij gemiddelt per maand uit

0-25 eur0
7 (26%)
25-50 euro
10 (38%)
50-100 euro
6 (23%)
100-200 euro
1 (3%)
meer dan 200 euro
2 (7%)

Totaal aantal stemmen: 26

LadyMadonna

Hoeveel geef jij maandelijks uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 11:23

Ik zie hier af en toe topics langs komen van mensen die wéér een nieuw setje hebben, wéér een nieuw hoofdstel, etc.
Nouja, als je het geld hebt, vooral doen! Maar ik vraag me af, wat men nou gemiddelt uitgeeft aan zijn paard, en dan bedoel ik dus toebehoren, shabrakken, hoofdstellen, halsters, zadels, etc etc, dus geen voer, stalgeld, medicatie, etc

#Ymke#

Re: Hoeveel geef jij maandelijks uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 11:26

ik heb 50-100 gestemt...
De ene maand koop ik helemaal niks, de andere maand koop ik wat meer.
Ik ben nu bezig met een heel nieuw tuig, zadel,hoofdstel etc (alles in het bruin) en daar gaat een aardig bedrag inzitten, maar aan de andere kant verkoop ik ook een hele hoop.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 11:26

Het verschilt heel erg. Soms 2 maanden niets. En dan in eens een stuk meer. Ik heb nu in een week een zweepje, bandage's en leren rijlaarzen gekocht. Hier voor had ik dus al 2 maanden niets gekocht.

Het zal gemiddeld wel tussen de 25-50 euro in zitten denk ik.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 12:47

ik net als bovenstaanden..
De ene keer geef je een gigantisch bedrag uit aan de paarden, volgende twee maanden krijgen ze alleen het broodnodige..
Maar gemiddeld zal het wel tussen de 25-50 euro liggen bij mij Knipoog

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:23

alleen als ik iets nodig heb
of als het begint de jeuken en ik wil percee its nieuws
ik moet nog kalkoenen gaan kopen maar van dekjes om de 2a 3 maand ofzo.

monsera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:34

Ja moeilijk zit bij mij niet echt een systeem in.Had denk ik al een half jaar niets gekocht en heb vorige maand 7 Bloos nieuwe zadel dekjes gekocht{ze waren in de aanbieding en nadat ik er 2 had gekocht en zag dat ze heel goed onder mijn zadel lachen heb ik er nog 5 gekocht}En ik heb nog rijschoenen gekocht.Deze maand heb ik 2 vliegen dekens gekocht maar het kan zijn dat ik nu weer maanden niets koop.Het is ook voor 2 pony's dan gaat het ook 2 keer zo snel.Ik was trouwens vorige maand 157.50 euro voor de zadel dekjes en 100 euro voor mijn schoenen kwijt.En deze maand 59.90 voor 2 vliegen dekens.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:35

teveel Schijnheilig

Nee ok, ik denk tussen de 100 en 150 euro, ik koop best vaak een nieuw halster, en zo ongeveer 1x per maand een nieuw setje.
en daar komt dan de ene keer weer een hoofdstel bij, de andere keer weer wat anders, en ga zo maar door Bloos
ik ga regelmatig naar

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 13:37

Aan Memuska alleen iets van een 50-100 euro: voer, smid, medicijnen. Zotte kosten beperk ik tot het minimum of doe ik zoveel mogelijk in de zomer - dan staat ze de hele dag te grazen en krijgt ze niet veel krachtvoer omdat je haar dan kan bollen Knipoog
Maar wacht, van de zomer ga ik naar Polen en ik heb gehoord dat paardenspul daar extreem goedkoop is. Ik ga dus met een lege koffer vertrekken en met een volle terugkomen Clown

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:39

Ik heb gestemd op 25-50 euro per maand. De ene keer koop ik nauwelijks iets en de andere maand heb ik opeens een grote uitgave.

Ik probeer nu wel om even geen dekjes en andere onnodige dingen te kopen, omdat ik echt veel te veel spullen heb Haha!

Ik heb gisteren een nieuwe zomerrijbroek en wormenkuren besteld. Heb ik echt nodig, want 1 van mijn rijbroeken is ernstig versleten en de anderen zijn vrij warm als het 25 graden is buiten.
De wormenkuren spreken voor zich Knipoog

Xen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:43

De ene maand meer dan de andere, dus ik 50-100 gestemd, paardenspullen zijn zo duur, daar ga je zo overheen...