Dreamstables, trailerladen, wie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Dreamstables, trailerladen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 21:25

Wie heeft zijn paard bij dreamstables trailermak laten maken? Ik heb dat dus wel gedaan. Het gaat nu heel goed, maar af en toe loop ik tegen wat kleine probleempjes aan (bij mezelf dan, m'n paard kent het allemaal wel) Dan zou ik het fijn vinden om er met andere over te kunnen praten en meningen uit kan wisselen hierover.

Dus wie z'n paard is nog meer bij dreamstables geweest en wil er met mij af en toe eens over kletsen (via pm)?

Ik hoef geen reacties over meningen over dreamstables, want daar gaat het me niet om. En ik ben er zeer tevreden over.

ikke

Re: Dreamstables, trailerladen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 07:09

Tja, het punt is dat ze bij DS (en al die andere "opvoedstallen") wel je paard trailermak maken, maar niet dezelfde hoeveelheid werk in de eigenaar steken. Dit soort problemen komen meestal ook voor een belangrijk deel vanuit de eigenaar.
Ik zou ze hierop aanspreken en vragen voor extra advies, met name over je eigen gedrag. wacht hier ook niet te lang mee, voordat je hun werk weer ongedaan hebt gemaakt en dus weer min of meer bij "af" bent.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 07:17

Dat vin dik niet waar. Ik heb daar heel veel begeleiding gehad en een NH cursus gedaan. Als ik ze nu mail of bel krijg ik altijd keurig antwoord en Conrad is zelfs nog een keer langs gekomen toen het even niet meer lukte (voor hem 1,5 uur heen en 1,5 uur terug) Maar het gaat me erom dat ik eens ervaring kan uitwisselen met andere die dit gedaan hebben. Zo leer je weer van elkaar en hoef ik niet om elk klein ding naar dreamstables te bellen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 14:59

mijn paard is niet bij DS geweest maar ik wil best met je kletsen over trailer laden. Ik ken Conrad en ik begeleid zelf ook mensen met trailer problemen dus als je wilt babbelen, kom maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:28

Anouar15 schreef:
Dat vin dik niet waar. Ik heb daar heel veel begeleiding gehad en een NH cursus gedaan. Als ik ze nu mail of bel krijg ik altijd keurig antwoord en Conrad is zelfs nog een keer langs gekomen toen het even niet meer lukte (voor hem 1,5 uur heen en 1,5 uur terug).

Dat vind ik een hele nette service! Ben het er wel mee eens dat laadproblemen nagenoeg allemaal bij de mens liggen. Vroeger had ik nog wel eens laadproblemen. Ik vond het idee alleen al dat we een paard in de trailer gingen zetten gewoon eng. Dat kan natuurlijk nooit een goede indruk op het paard maken Clown.

Een jaar of anderhalf geleden heeft iemand me eens (gratis) goed uitgelegd hoe je een paard in de trailer krijgt, dat er niet in wil. Verder heb ik sinds die tijd heel wat paarden geladen en nooit meer een probleem gehad. Mijn nieuwe instelling: Trailerladen is niets bijzonders en het paard gaat er gewoon in, klaar.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 18:15

Cissy: Ik zou je een pm sturen.

CCCCorine: Ik heb ook heel lang zelf geoefend met m'n paard, met heel veel gedult enzo. Maar na een jaar waren we eigelijk nog niet veel verder. Hij was behoorlijk getraumatiseerd door allerlei gebeurtenissen dat ik echt geen andere uitweg meer zach dan hem bij dreamstables te doen. En nu wandelt hij er weer gewoon in. Alleen zijn er wat kleine dingetjes waar ik geen raad mee weet.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 19:08

Ik proef onzekerheid uit je reacties. Kennelijk is je paard meer overtuigd dan jij dat er niks aan de hand is.
Je kunt wel tevreden zijn over hun begeleiding en de cursussen, maar kennelijk is dat tot op heden voor jou niet voldoende. Dat zegt niks over hun kwaliteit of een gebrek daaraan; het zegt iets over het punt waar JIJ bent en dat is kennellijk nog niet goed genoeg.

yambalaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:01

ja ik ben het er ook mee eens dat het probleem bij de eigenaar ligt!!Bij ons thuis op stal hadden we ook zo'n persoon die zn paard er niet inging. gingen ze op een stoeltje er naast zitten!! je had het moeten zien!! het was het gesprek van de dag! we hebben ons rot gelachen. die trailer zag er ook zo verrot uit , veel te gevaarlijk

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:05

Toch altijd beter dan mensen die een paard met bezems, touwen en zwepen en weet ik het wat allemaal de trailer in willen krijgen Haha!