Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

karoliena schreef:wij hebben het zelf gedaan, het heeft ons ongeveer € 5,- gekost. Het is dan niet zo glad als dat je het laat gieten, maar het scheelt dan ook een paar honderd euro en het werkt goed. Kennis van mij hebben wel een rubberen vloer laten gieten en die hebben daar 400 euro voor betaald.
amondi schreef:Mijn idee, dat rubber maakt de prijs, niet het arbeidsloon.
De man van hondeschool Rattaplan uit Wilhelminaoord( tussen Wolvega en Steenwijk) heeft 2 mooie rollen rubber liggen, geen idee wat het kost maar misschien kun je hem eens bellen.
Het is gewoon een handeltje van hem en ik zag ze liggen toen ik naar een maaimachine kwam kijken.
amondi schreef:Maar Dribbelkont is de TS en die zit in Leeuwearden!
Citaat:In de kop van Noord Holland zit ergens een bedrijf dat dat doet.. Beetje jammer dat ik dus niet meer weet welke plaats/naam bedrijf.
karoliena schreef:Ik heb via internet gekocht op Spuerders daar werden 15 rollen aangeboden voor 20 euro dus die heb ik gauw gekocht. Zou eigenlijk niet weten waar je kan kopen.
Citaat:Rubber waarmee je een trailer kan bekleden zal zo'n 1500 euro minstens per rol kosten!!