Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als je je nu opgeeft ben je binnen 2 weken aan de beurt .. pm me maar voor t emailadres waarbij je je kan opgeven

Cassidy schreef:Springen in een bak met een slechte bodem lijkt me geen goed idee.
Wat mankeert er aan de bakbodem? Ik begrijp dat hij te hard is? Wat voor bodem is het, zand, leem, houtsnippers? Wat zijn de plannen ter verbetering van de bodem als er geen nieuwe bodem inkan? Nieuw zand, nieuwe leemlaag, houtsnippers, tapijtsnippers?
Bedenk dat, als jullie deze bak willen aanpakken, het maar meteen goed kan gebeuren want anders ben je met een jaar weer zover.
Ideeen voor het werven van middelen heb ik niet. Maar alles wat je organiseert en wat met paarden te maken heeft (prijsspringen, wedstrijden, spelletjesdagen enz) kunnen dan maar beter niet in de bak plaatsvinden.
angela88 schreef:Misschien kun je bedrijven aanbieden dat ze reclame borden mogen ophangen?
* Ga lege flessen verzamelen (met statiegeld) en lever die in.
* Organiseer een buitenrit voor mensen met een eigen paard, en laat ze hiervoor een klein bedrag betalen.
* Ga langs de deuren voor een kleine donatie
* geef mensen de mogelijkheid om voor een klein bedrag eens kennis te maken met paarden (poetsen e.d.)
* Vraag de leden alle oude spullen die ze hebben aan de vereniging te doneren en ga op een rommelmarkt staan
* Ga naar een school en bied ze voor een klein bedrag (of een iets groter als ze het kunnen missen) een sportdag op/met paarden aan.
ehh, meer ideeën heb ik nu even niet.

judithh schreef:wat er op het moment in de bak ligt is een bodem waar destijds vééls te veel leem in is gegaan waardoor hij een soort van verkleid,
Cassidy schreef:judithh schreef:wat er op het moment in de bak ligt is een bodem waar destijds vééls te veel leem in is gegaan waardoor hij een soort van verkleid,
Hoe lang is dat geleden, dat destijds? Je kunt altijd nog de oorspronkelijke maker van de bodem aanschrijven en om een oplossing vragen. Als de bodem van het begin af aan al niet goed is geweest moet hij er zorg voor dragen dat het opgelost wordt.
Voor de rest is het mogelijk om te roteren en er misschien een wagenlading zand tijdens het roteren bij te doen, zodat het verkleien stopt.
amondi schreef:Doe niet zo moeilijk, hoeveel leden hebben jullie?
iedereen aanschrijven, en iedereen voor € 100,00 een aandeel laten kopen( of een veelvoud hiervan)
Ieder jaar op de jaarvergadering nummers laten uitloten, die leden krijgen hun inleg terug, van dat bepaalde nummer.
Voila, een gratis lening
Mireille1970 schreef:amondi schreef:Doe niet zo moeilijk, hoeveel leden hebben jullie?
iedereen aanschrijven, en iedereen voor € 100,00 een aandeel laten kopen( of een veelvoud hiervan)
Ieder jaar op de jaarvergadering nummers laten uitloten, die leden krijgen hun inleg terug, van dat bepaalde nummer.
Voila, een gratis lening
Goede deal!
dorientjuh schreef:Schrijf naar hart in aktie!