Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessebes schreef:@MarchaL; En hoe bevalt Interpolis jou op gebied van uitkeren of heb je dat nog niet echt bij de hand gehad?
hoi666 schreef:dat valt wel mee vind ik!!!
voor me kat betaal ik 7 euro per maand!!
whoopylover schreef:Dus dat mannetje/vrouwtje van de verzekering wat langs komt, die bepaalt de waarde van je paard? En dan moet hij nog klinisch gekeurd worden WIL hij verzekerd KUNNEN worden
Klopt dit?
(en over EFO, kun je daar ook gewoon KWPN-ers en BWP-ers enzo verzekeren, aangezien het 'de eerste Friese paardenverzekering' is.
Euhm...ik zie mijn poll niet meer?
Mexx schreef:whoopylover schreef:Dus dat mannetje/vrouwtje van de verzekering wat langs komt, die bepaalt de waarde van je paard? En dan moet hij nog klinisch gekeurd worden WIL hij verzekerd KUNNEN worden
Klopt dit?
(en over EFO, kun je daar ook gewoon KWPN-ers en BWP-ers enzo verzekeren, aangezien het 'de eerste Friese paardenverzekering' is.
Euhm...ik zie mijn poll niet meer?
Ik zie idd ook geen pol.
Alle paardenrassen kunnen bij EFO verzekerd worden hoor, dat Friese slaat niet op Friese paarden, maar op Friesland. Het hoofdkantoor zit in Heerenveen![]()
Ik heb zelf bepaald voor hoeveel ik mijn paard wilde verzekeren. Ik heb haar verzekerd voor de aankoopwaarde, zodat ik zoals ik al zei geld heb voor een ander paard, als haar iets overkomt. Als ik haar voor meer geld zou verzekeren, ben ik ook meer premie kwijt, dus zo voordelig is dat niet.

maykie schreef:Mijn haf is ook bij interpolis verzekerd. Om hem in de verzekering te krijgen ging (te) makkelijk, maar vind dat ze heel moeilijk doen met het uitkeren van schades....
esther26 schreef:Afgelopen week heb de amev-hippo en de interpolis vergeleken. Ben tot de conclusie gekomen dat de Interpolis meer verzekert, tegen lagere kosten.
Hoe ze zijn met uitkeren weet ik niet.