- shet x welsh
- ong. 1.07m
- 5 jaar
- schimmeltje
- zeer lange/volle manen en staart
Op 18 maart hebben we hem verkocht omdat hij bij ons te weinig aandacht kreeg. Hij is toen verhuist naar Harderwijk naar een pensionstal en heeft daar 3 maanden gestaan. Helaas was hij niet geschikt voor het meisje waar hij van was en is begin deze week verkocht aan een handelaar die vermoedelijk uit de buurt komt van Harderwijk.
Nou zijn wij dringend op zoek naar deze man want wij willen hem terugkopen. Hij verdient het gewoon niet om in de handel terecht te komen. Wij hebben er destijds veel moeite voor gedaan om hem aan een goed tehuis te verkopen en vervolgens staat hij 3 maanden later bij een handelaar, hier balen wij ontzettend van!!
Ik hoop dan ook dat iemand ons kan helpen met het terugvinden van onze lieve Smokey!!
Wij hebben inmiddels nl een stal gevonden waar hij als gezelschapspony kan dienen en de aandacht krijgt die hij nodig heeft.
Op www.de-merens.nl staan foto's van Smokey toen hij nog van ons was, toen zat hij in zijn wintervacht dus kan er nu iets anders uitzien.
AUB NIET IN HET GASTENBOEK SCHRIJVEN DIT AANGEZIEN HET MEISJE DAT HEM VERZORGD HEEFT DAAR OOK REGELMATIG IN KIJKT EN DOODONGELUKKIG ZOU ZIJN ALS ZE WEET DAN HIJ BIJ EEN HANDELAAR TERECHT IS GEKOMEN.
Hier een paar foto's van Smokey:
Iedereen alvast bedankt voor het bekijken van mijn topic, en ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met het terugvinden van Smokey!