Ervaringen met EA?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Ervaringen met EA?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 21:51

Er is geloof ik helemaal geen topic o.i.d. over ervaringen met bokkers die 2e hands spullen verkopen.

Ik heb iig geen goede ervaring achter de rug. Het gaat "maar" om een bedrag van 23 euro maar toch...

Ten eerste kwam het artikel (zadeldekje) pas 11 dagen na betaling thuis en ten tweede zat het helemaal onder 't paardenhaar, zodat het 2x zo dik was als normaal en dus al helemaal niet gewassen.

Ik koop en verkoop zelf ook wel eens wat via bokt of MP maar spullen zijn altijd schoon.

Wat zijn jullie ervaringen met 2e hands spulletjes?

marina

Re: Ervaringen met EA?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:18

Tot nu toe heb ik echt nog nooit iets schokkend meegemaakt (gelukkig) zowel op bokt als op MP. En ik koop aardig wat Bloos

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:32

Nooit problemen.
Maar ik ben wel selectief, koop beslist niet van jan en alleman en als het even kan ga ik het ophalen.
Ik kom zelf ook altijd m'n afspraken na. Meer dan m'n woord kan ik niet geven, maar het is echt zo.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 23:51

Ik heb eigenlijk ook nog nooit slechte ervaringen gehad... Lachen

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 00:20

Ik ben er ook altijd een beetje huiverig mee... Maar heb laatst via MP geloof ik een 2e hands wintec 500 gekocht... dankzij die mevrouw heb ik er weer vertrouwen in, ging perfect!!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 05:47

Ik had tot drie weken terug alleen maar goede ervaringen met het kopen en verkopen van spullen via Bokt/MP, meestal schoon en snel in huis (1x drie weken geduurd, maar toch in nette staat aangekomen) en ik probeer het zelf ook dezelfde dag dat het geld bijgeschreven is op te sturen. Ik maak ook van elke zending foto's, zet duidelijk mijn eigen adres erop en heb hier nog zendingnummers liggen van een half jaar terug Bloos .

Helaas heb ik ondertussen een slechte ervaring qua aankopen en nog voor een aardig bedrag ook. Heb mijn geld nu teruggeëist, want ik ga natuurlijk niet betalen voor spullen die niet aankomen Boos! .

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 06:18

tsja,tis elke keer gokken he? Ik heb goede ervaringen. Heb hier een zadel verkocht,maar die werd aan de deur opgehaald,dus dan kan er weinig mis gaan.. En wat hoofdstellen..enz.. Ging allemaal goed hoor. Die andere spulletjes moest ik wel allemaal opsturen,maar dat was allemaal binnen een week geregeld en betaald en verstuurd.
(alhoewel ik nu al ruim een week zit te wachten op geld voor een hoofdstel en nog een klein dingetje..maar zolang ze niet betalen,stuur ik natuurlijk ook niks op...) Ik zie wel,en ik wil toch als het om echt grote bedragen gaat liever zelf langs de mensen om iets op te halen,of als ze iets van mij willen dat ze het komen halen. Dan weet je zeker dat iets ook echt is aangekomen,en krijg je meteen geld. Pling

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:29

Ikheb tot nu toe alleen maar goede ervaringen, al moet ik zeggen dat ik meer verkoop dan dat ik koop...
Ik wacht ook altijd tot ik t geld heb en breng het dan meteen naar t postkantoor, en dan hebben ze het de volgende dag in huis...

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:44

Bijna alleen maar goede ervaringen. Zodra het geld binnen is stuur ik het gelijk op. Zelf haal ik vaak dingen op, voel ik me toch iets veiliger, zeker als het om grote bedragen gaat.
En ja, ik heb ook wel eens gehad, dat het niet goed schoon was, maar ja, daar hebben de wasmachine voor.

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:46

Tot nu toe heb ik altijd met succes dingen gekocht en verkocht!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:47

Ik heb ook grotendeels goede ervaringen. Eén keer heb ik betaald en niks gekregen (via Bokt), maar gelukkig ging dat om maar 6 euro.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 07:48

alleen goede ervaringen...
en dingen die even niet goed gingen zijn nadien keurig opgelost Haha!
En ik heb al veel gekocht/verkocht via www Haha!
1 X met een elastische singel, die in een enveloppe is verstuurd, die is niet aangekomen en heb toen een 2e nagestuurd....

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 08:25

Ik heb ook nog nooit problemen gehad. Een deken bv heb ik netjes gewassen gekregen.
Wel is er een naambordje bij mij besteld waarvoor ik nooit geld heb gekregen en ik hem al wel gemaakt had....

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 09:05

Ik heb nog niet zoveel via bokt gekocht eigenlijks.

Altijd via marktplaats Lachen

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 09:48

ik heb pas een bit via bokt gekocht en dat zag er keurig uit. Ook koop ik veel via marktplaats en op 1 teleurstelling na is dat allemaal goed gegaan. En t is inderdaad wel zo netjes om spullen schoon en in orde te verkopen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 09:56

Ik had eenmaal een deken gekocht en was in veronderstelling dat verzenden inbegrepen zat. Krijg ik hem onder rembours toegestuurd (wat als duurder is dan normaal verzenden) en de deken viel tegen, paste niet maar kon ook niet teruggestuurd worden.

Waar ik wel van sta te kijken is dat mensen idd vieze dekens op bokt zetten, met foto erbij! Als je iets kopen wilt biedt je het toch zo aantrekkelijk mogelijk aan? Ik heb er een keer wat van gezegd, (had interesse) kreeg een grote mond terug: nou, dan niet toch?

Ik heb ook een keer geboden op een opscheermachine (die voor meer dan de gewone prijs werd aangeboden waar ik ook wat van zei) , nooit meer wat van gehoord.

Ik ga liever naar Ebay of Marktplaats dan via EA.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:04

Cassidy schreef:
Waar ik wel van sta te kijken is dat mensen idd vieze dekens op bokt zetten, met foto erbij! Als je iets kopen wilt biedt je het toch zo aantrekkelijk mogelijk aan? Ik heb er een keer wat van gezegd, (had interesse) kreeg een grote mond terug: nou, dan niet toch?

Dat hangt er nogal vanaf wat het is.
Ik heb wel eens wat oude meuk aangeboden waar ik vanaf wou, maar waar een ander misschien nog plezier van heeft. Klein prijsje of zelfs gratis af te halen, maar verwacht dan niet dat ik er nog moeite in steek qua schoonmaken.
Aan de andere kant ben ik het met je eens dat je voor normale prijzen (of soms zelfs de hoofdprijs...) je spullen best even netjes in orde kan maken, of maak de prijs ernaar als je daar geen zin in hebt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:24

Sorry, ik heb toch echt een probleem met een vieze paardendeken waar de mest nog aanzit voor ongeacht welke prijs.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:28

Nou dan neem je 'm toch niet? Lachen
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken is het spreekwoord toch?

Overigens laat ik mijn spullen niet eens zo ranzig worden, want dat vind ik zelf ook niet fijn.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:36

Ik heb tot nu toe nog nooit geen problemen gehad op EA. Op MP en Ebay ook nooit geen problemen gehad gelukkig. Lachen
*klopt af * Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:41

Heb je pb gestuurd zet het hier niet neer.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 14:24

PB van Faniek ontvangen, ook geen lekker verhaal!

Ik verbaas me ook vaak over dekens òf dekjes die 'smerig op de foto gezet worden. Soms staat er dan wel bij "wordt gewassen verzonden".
Je zou eigenlijk verwachten dat bokkers onderling zaken netjes afhandelen maar zo werkt het helaas niet.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 16:35

Ook altijd goed gegaan, op een meningsverschil na Lachen
Dat had ik graag willen oplossen alleen de andere partij liet niets meer horen..

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:21

Ik heb tot nu toe goeie ervaringen, en ik koop toch wel aardig veel via internet. Ja

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 18:41

Ebay snap ik niets van.
Paardenspullen vind ik er ook nooit Scheve mond
Ziet er altijd zo on overzichtelijk uit