Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Soxje schreef:Laat haar het paard maar naar mij brengen, mijn rustige merrie zoekt nog een weidemaatje. Een stand is ook 3x niks.
Meestal staat hij gelukkig wel lekker buiten.
) zijn drie meter lang en 1.50 breed. Aflopend naar achteren én ook nog aflopend naar de zijkant, waar een klein putje zit. We hebben voor een kleine deur, waar we zelf door kunnen om te voeren.
) Kom zeker weer eens kijken bij ze! Rytir schreef:Gaat zeker over vaco he? Arm knolletje, maarja, beter een paar uurtjes vast als binnen een jaar kapotte benen. Dan kan hij helemaal niet meer van het leven genieten. Wel goed dat die staleigenaar bereid is om dat te gaan maken (tenminste, als het hier over vaco gaat) Kom zeker weer eens kijken bij ze!
Ik heb me gisteren helemaal wezeloos gezocht naar informatie over paardenstands voor Liz... en aangezien ik niks kon vinden maar even een topic op bokt geplaatst (en een pb'tje met de link naar liz gestuurd, nou maar hopen dat ze het leest). Er staan goede tips tussen, geweldig! En Zhivago kan idd beter een paar uurtjes per dag in een stand staan dan in no time volledig kapotte benen hebben. jantina schreef:Daarnaast is het misschien een idee om het paard aan een halsband vast te zetten.
.
Sommige paarden kunnen gewoon niet aarden op stal. vikki schreef:Het paard staat overdag gewoon lekker met een vriendje buiten en wordt ook nog recreatief bereden. De stand is dus slechts een noodoplossing voor de paar uurtjes dat hij niet buiten kan staan.![]()

jantina schreef:vikki schreef:Het paard staat overdag gewoon lekker met een vriendje buiten en wordt ook nog recreatief bereden. De stand is dus slechts een noodoplossing voor de paar uurtjes dat hij niet buiten kan staan.![]()
Van een paar uurtjes in een stand krijgt je paard niks
Ik heb aangenomen dat het paard voor een aantal uren op stal moet staan om medische redenen, maar ik ben verder niet op de hoogte.