Welke verzekering???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Skreiandor

Welke verzekering???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 16:53

Hoi allemaal, Ik weet dat hier al een aantal topics over geweest zijn, maar daar kon ik niet duidelijk antwoord vinden op mijn vragen vandaar nog een topic.
Ik ben nu met mijn Fjord verzekerd bij Fairmount. Ik heb hier een standaard I verzekering en een ziektenkostenverzekering. Nu hebben ze hier een aantal dingen veranderd en ben ik alleen nog maar verzekerd voor levensbedreigende situaties zoals koliek en niet meer voor kreupelheden, enz. (waar ik op dit moment dus mee te maken heb). Nu wil ik of overgaan op een andere standaard verzekering (standaard V) of helemaal overstappen op een andere verzekering.

Nu zijn mijn vragen:

1. waar heb je je paard verzekerd,
2. welke verzekeringen heb je afgesloten (standaard, uitgebreid, wel/geen ziektekosten, enz.),
3. voor watvoor dingen ben je dan verzekerd (ook kreupelheden?),
4. hoe hoog is je eigen risico,
5. heb je het paard klinisch moeten laten keuren (dit wil ik namelijk niet omdat ze toch niet goed wordt gekeurd vanwege arthrose in de voorbenen)

ALs ik nu overstap naar een andere verzekering krijg ik dan problemen met het niet verzekerd krijgen van controles voor de arthrose?

Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje kunnen volgen. Wanneer je nog meer informatie voor me hebt naast mijn vragen zet dat er gerust ook bij! Knipoog

sandr0

Re: Welke verzekering???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:01

1. waar heb je je paard verzekerd,

Bij amev hippo ( zie www.amevhippo.nl)
2. welke verzekeringen heb je afgesloten (standaard, uitgebreid, wel/geen ziektekosten, enz.),

uitgebreide zieketekosten verzekering en verzekerd voor een bedrag van 2750,-

3. voor watvoor dingen ben je dan verzekerd (ook kreupelheden?),

Uitgebreid en inderdaad ook voor ongeschiktheid door kreupeleid, als je op de site kijkt staat het redelijk uitgebreid beschreven.

4. hoe hoog is je eigen risico,

25% van het schade bedrag met een minimum van 50,-

5. heb je het paard klinisch moeten laten keuren (dit wil ik namelijk niet omdat ze toch niet goed wordt gekeurd vanwege arthrose in de voorbenen)

ja volgens mij kun je bij geen 1 verzekering terecht zonder je paard klinisch te laten keuren als je m in de ziektekosten verzekering wilt hebben. Misschien kun j m wel laten verzekeren maar dan met uitzondering van de voorbenen ivm met artrose

ALs ik nu overstap naar een andere verzekering krijg ik dan problemen met het niet verzekerd krijgen van controles voor de arthrose?

ik weet bijna zeker van wel Huilen

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:08

Haha toevallig precies hetzelfde als hierboven heb ik Haha!
(de verzekering ect dan)

roel03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:09

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 10:29

Ik zat net eens te kijken op die 2 sites.
Ze werken via het zelfde systeem, en ze hebben dezelfde premies enzo, maar je bent bij horse4sure 20 euro goedkoper uit Lachen

Btw, er wat toch nog zo'n andere maatschappij die paardenverzekeringen deed?