Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook die van ANIMO
! van Anky nog ni geprobeerd
!
#Ymke# schreef:dimple , krimpt hij niet erg in de was en hoe is hij op warme dagen? ook echt niet zweterig?
Het was 30 graden en ik zat daar m'n proef te rijden met nog een jasje erover! K heb me helemaal dood gezweet, maar dat kwam denk ik door de temperatuur. Na de proef jasje uitgedaan en ik was zo weer droog, maar ook hier speelt de temp. natuurlijk een rol. 
!!!)... wit schijnt zo door volgens mij, en ik word er zo dik van
Channie23 schreef:39,95 Euro heb ik betaald.
QueJira schreef:zijn alleen nergens meer in een gangbare maat te verkrijgen![]()
als iemand nog een verzendhuis weet die ze nog wel in maat M heeft of een vergelijkbaar iets(hoeft dus niet perse van anky),hou ik me aanbevolen
kusies schreef:QueJira schreef:zijn alleen nergens meer in een gangbare maat te verkrijgen![]()
als iemand nog een verzendhuis weet die ze nog wel in maat M heeft of een vergelijkbaar iets(hoeft dus niet perse van anky),hou ik me aanbevolen
uhm je hebt ze ook bij Horselover winkels, die zullen ze vast in grotere maten hebben, en Divoza misschien!?
Sjellii schreef:ik ga meteen mailen en morgen ff bellen!!!