Voltigekamp wanroy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stephanietJ

Voltigekamp wanroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 15:17

Hallo!
Ik kom hier even om te vragen of er nog mensen zijn die mee willen naar het voltigekamp in Wanroy, ( wat vorig jaar ook SUPER leuk Haha! ).We hebben veel mensen nodig om het gezellig te hebben en vandaar kom ik het hier even vragen.. kijk voor meer info op www.knhs.nl en dan naar zomerkampen..

groetjes stephanie

justmejannie

Re: Voltigekamp wanroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 11:33

Heey mensjes !!
wat een leuk idee zeg ,, dat kamp !! ik heb me Ook ingeschreven !! hahahaha !! wOrdt echt wel heel leuk =) !! wie kOmen er nOg allemaal ?! check www.KNHS.nl !!!
vOrig jaar was het kamp echt Supervet dus dat wOrd het dit jaar zeker weten Ook weer Haha!:D !!!

justmejannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 11:42

Niemand geïnteresseerd ?
je hOeft trOuwens geen eigen paard mee te nemen en je hOeft zelf Ook niet Op voltige te zitten ,, je kan dus Ook gewOon kOmen als je nOg nOoit vOltige hebt gedaan !! er zijn tOch vast wel mensen die het graag eens willen dOen maar waar Op hun manege geen trainging gegeven wOrd ?!
Het kamp is van 18-22 juli !!
kOmen kOmen Haha!:D:D:D

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 11:43

wat zijn de prijzen?

justmejannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 11:50

de prijzen zijn redelijk hOog ,, het kOst 200 eurO vOlgens mij !! ik mOet wel zeggen dat alles heel gOed verzOrgd is !! paarden zijn aanwezig & er zijn echt genOeg leuke dingen Om te dOen !!
we kunnen daar zwemmen,,trainen,,,SUPER lekker eten(met de nadruk Op SUPER) en nOg veeeeel meer ! het is indd best duur maar wel echt de mOeite waard,,,dat zegt iedereen die er vOrig jaar was !!
en het eten was gezOnd,,maar vOoral MEGA lekker ,, en veel :wink: !!

zijn er hier mensen die Op vOltige zitten ?!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 15:29

Jah ik zit op voltige! Ik zou er graag naar toe gaan maar ben dan nog op school........ Dus jah. Maar inderdaad het is gewoon de moeite waard! Vooral het eten!

justmejannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 16:13

Ben jij vOrig jaar Ook geweest ?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 11:14

nee ben niet geweest vorig jaar maar anders kan het niet doorgaan misschien dat zou toch ook wel jammer zijn?