Hoeveel vragen voor mijn gebruikte thorowgood-zadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Grandmommy

Hoeveel vragen voor mijn gebruikte thorowgood-zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 10:47

ik heb een 16,5-17 inch thorowgood die ik eigenlijk wil verkopen als ik een nieuw zadel gekocht heb. maar hoeveel vraag je voor zo'n zadel? het is nog prima in orde, alleen de randen van het zweetflapje boven de beugelriemen is afgesleten. ik denk dat er nog minstends vijf tot zeven jaar op gereden kan worden, zo niet langer. ikzelf zat te denken aan een prijs tussen de 50 en 75 euro, wat zouden jullie ervoor vragen? helaas heb ik er geen foto's van, maar eerdergenoemde is het enige wat er versleten aan is, en dat kan eenvoudig opgeknapt worden. ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

rosecroft6

Re: Hoeveel vragen voor mijn gebruikte thorowgood-zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 10:55

Maar is het zadel niet naar je paard gaan staan vaak gebeurt dat namelijk en dan past het niet meer op een ander paard

Grandmommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 11:01

dat zou best goed kunnen, maar het is een zadel dat zich wel snel aanpast. het heeft eerst een aantal jaar op een grotere pony gelegen maar omdat het zadel van mijn pony te klein werd ( omdat ze dikker werd na een periode van ziekte) werd het op haar gelegd. ze heeft daar geen last van gehad en het zadel paste zich goed aan, ook al had die andere pony een heel andere bouw. en natuurlijk gaat dit niet altijd op maar het zadell is zeker flexibel(Y)

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 11:13

Op wat voor pony kan het liggen boommaat etc.? Is het een griffin of maxam of weer een ander zadel?

Grandmommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 15:55

het is een ouder type, ik zal proberen te achterhalen om welke het precies gaat ( zal moeilijk worden maar is voor de verkoop wel handiger Knipoog )
de precieze maat van de boom ( flextree) is smal tot medium. het stomme is dat het waarschijnlijk niet meer in de handel is en ik via de site zelf het type niet kan achterhalen. op het zadel zelf staat behalve het merk niet welk type het is.