Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cynderella81 schreef:Stubenitsky in Heemskerk schijnt goed te zijn, iedereen die ik ken gaat daar heen. Ik ga binnenkort ook mijn zadel even langsbrengen, want volgens mij komt hij niet aan huis.
). nickjuh schreef:www.ooteman.nl
Die doet het ook weer alleen niet zeker of ie langs komt maar het zijn wel zeer aardige mensen.
batje schreef:nickjuh schreef:www.ooteman.nl
Die doet het ook weer alleen niet zeker of ie langs komt maar het zijn wel zeer aardige mensen.
Helaas heb ik daar niet zo goede ervaringen mee, Best fit is erg goed, tel nr kan ik opzoeken.
Marreke schreef:Stubenitsky, leeft die nog?![]()
![]()
Een jaar of vijfentwintig geleden fietste ik daar regelmatig langs. Het feit dat die zaak nu nog bestaat zegt toch wel iets denk ik.
Weet iemand of dat opgezette paard daar nog in de etalage staat? Dat heb ik nou altijd willen kopen...
ook naar je paard kijken? Ik heb er inderdaad heel goede verhalen over gehoord, maar goed, zonder paard om bij op maat te maken kom je niet zo ver.. 
)nickjuh schreef:Batje mag ik vragen waarom je geen goede ervaring hebt met Ooteman?