Derby springen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

My Dominique

Derby springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 20:25

kreeg vandaag een brief thuisgestuurd over een onderlinge wedstrijd in de buurt.
alles was duidelijk totdat ik even in het programma keek.
daar stond in
dressuur paarden pony's (enz enz)
en toen
derby mennen
en
derby springen.
betekend dit gewoon een parcours?
weet iemand wat ik me hier bij voor moet stellen?

JECKYLL

Re: Derby springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:27

Ik dacht dat er dan ook natuurlijke hindernissen in het parcours gezet zijn.. zoals bijv. een boomstam.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 20:28

soort mix tussen " cross" en parcours springen? of is het dan buiten de bak om het zo maar te zeggen?
dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn Haha!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:34

hey,
ik woud ook net een toppic hier over openen.. jij was sneller Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 20:56

hey heleen!! ja Derby is idd springparcours met natuurlijke dingen erin...dingen..afsprongen,opsprongen

ik zou zo graag zelf een keer een derby willen rijden, maar dan moet ik me eerst selecteren in het Z/ZZ springen
lijkt me wel heel gaaf om te doen

succes!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 22:34

Wat voor onderlinge wedstrijd is dat? Is deelname verder vrij? Dan heb ik ook nog wel een slachtoffer waarmee ik graag zou willen starten om het gewoon alvast een keer te proberen Schijnheilig. En ik heb ook nog een Michelle lopen die vast een van mijn andere pony's dan graag zou willen mee nemen.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 07:18

reddytobias schreef:
hey heleen!! ja Derby is idd springparcours met natuurlijke dingen erin...dingen..afsprongen,opsprongen

ik zou zo graag zelf een keer een derby willen rijden, maar dan moet ik me eerst selecteren in het Z/ZZ springen

succes!!

In Asten is er elk jaar een binnen-Derby waar iedereen die springt aan mee kan doen, heel erg leuk. Is dat bij jullie in de buurt ook niet te vinden?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 13:31

In Breda is ook een derby op landelijk nivo, op CH Eindhoven heb je een derby op internationaal nivo. Het is dus een springparcours met natuurlijke hindernissen ertussen in, wordt wel in een afgesloten springring gereden. Lengte van het parcours is ook langer als normaal.

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 14:38

Dennis schreef:
Wat voor onderlinge wedstrijd is dat? Is deelname verder vrij? Dan heb ik ook nog wel een slachtoffer waarmee ik graag zou willen starten om het gewoon alvast een keer te proberen Schijnheilig. En ik heb ook nog een Michelle lopen die vast een van mijn andere pony's dan graag zou willen mee nemen.

ik had gemailt naar die manege/vereniging om te vragen of je met een shetlander mee kon doen en ik kreeg als antwoord dat het wel kan als je niet te oud ben? Dus ik weet niet of jij mee zou kunnen doen :S??

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 15:11

bij ons op de manege is de derby paardenrennen over de baan.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:10

Marliesje schreef:
reddytobias schreef:

succes!!

In Asten is er elk jaar een binnen-Derby waar iedereen die springt aan mee kan doen, heel erg leuk. Is dat bij jullie in de buurt ook niet te vinden?

nee bij ons heb je dat helemaal niet!! weet je ook welke datum Asten valt?

@Neonlight...ja klopt ik wilde ook in Breda meedoen aan de selectie, als je daar door heen komt, heb je geloof ik op de laatste dag Derby voor de Z en ZZ combinaties

Almelose Ruiterdagen heeft er ook 1...

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 21:33

als je echt een x een derby wilt springen kan je natuurlijk ook hier even heen mailen tot welke klasse ze gaan. (of het voor jou dan nog leuk is om mee te doen Knipoog