Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. En ik heb ook nog een Michelle lopen die vast een van mijn andere pony's dan graag zou willen mee nemen. reddytobias schreef:hey heleen!! ja Derby is idd springparcours met natuurlijke dingen erin...dingen..afsprongen,opsprongen
ik zou zo graag zelf een keer een derby willen rijden, maar dan moet ik me eerst selecteren in het Z/ZZ springen
lijkt me wel heel gaaf om te doen
succes!!

Dennis schreef:Wat voor onderlinge wedstrijd is dat? Is deelname verder vrij? Dan heb ik ook nog wel een slachtoffer waarmee ik graag zou willen starten om het gewoon alvast een keer te proberen. En ik heb ook nog een Michelle lopen die vast een van mijn andere pony's dan graag zou willen mee nemen.
Marliesje schreef:reddytobias schreef:hey heleen!! ja Derby is idd springparcours met natuurlijke dingen erin...dingen..afsprongen,opsprongen
ik zou zo graag zelf een keer een derby willen rijden, maar dan moet ik me eerst selecteren in het Z/ZZ springen
lijkt me wel heel gaaf om te doen
succes!!
In Asten is er elk jaar een binnen-Derby waar iedereen die springt aan mee kan doen, heel erg leuk. Is dat bij jullie in de buurt ook niet te vinden?