Waar staat jouw paard in utrecht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissa20

Waar staat jouw paard in utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 16:57

Aangezien in al weer een tijdje in utrecht woon op kamers i.v.m studie en ik nog steeds elke week op een neer reis naar omgeving arnhem( paardje staat bij ouders omgeving arnhem) begin ik me toch af te vragen of er goede stallen rond utrecht liggen.Ik loop nu stage en ik heb niet heel veel tijd momenteel( gelukkig de bijrijdster wel)om elke keer de trein te pakken,dit is niet ideaal.

Ik zelf woon in vogelenbuurt en nu vroeg ik me af waar jullie staan met je paardje?Welke voorzieningen heeft het? Prijs?Hoe is de sfeer op stal?Bereikbaarheid?Je mag me ook pben, Haha!

Ik rijd ook wedstrijden dus het zo mooi zijn als er voorzieningen in de buurt zijn die dit mogelijk maken. Heb geen trailer dus moet te voet kunnen of op een andere manier.

Zijn er mensen die ook hun paardje hebben verhuisd naar de stad (utrecht)waarin je studeert?Hoe heb je dit aangepakt?

Want ik zit er echt hard over te denken om te verhuizen met hem maar waarheen is nog mijn vraag, dus als je wat weet?

Kyona

Re: Waar staat jouw paard in utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 18:10

Weet wel dat Rhijnauwen in Bunnik een stal heeft. Paardjes komen daar iedere dag lekker buiten (het hele jaar door) en alles wordt gedaan. Als je een dagje niet kunt, dan hoef je je daar dus geen zorgen over te maken. Het is een hele gezellige stal, de paarden hebben het super en de verzorging laat niets te wensen over.

Black_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 18:13

ik heb op Marsua (in maarssen) gestaan, best leuke stal, maar de wedstreidnijd kun je er ook wel vinden. Verder worden er wel leuke dingen georganiseerd enzo.

melissa20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 18:31

als je dan een internetsite daarvan hebt of een telnr/adres dan kan ik een keer gaan kijken.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 18:48

ik ben ooit een keer op een stal geweest in utrecht die er erg goed uitzag.... ik dacht te weten dat utrecht de stad zelf 2 pensionstallen heeft... anders moet je misschien gewoon even in het telefoonboek kijken