Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tenzij de pony eigenlijk te klein voor je is. livo schreef:euh wat ik niet helemaal snap...zodra het te serieus wordt verliest amo zijn zin?????
Ik heb nog nooit aan mijn paard gevraagd voor ik op wedstrijd ging...of ie er wel zin in had....
IngLio schreef:Als ik jou was zo ik heel goed afwegen wat je wil en kunt.
2 paarden op 1 dag is idd meer een weekend iets denk ik.
Overleg anders met de eigenaar van Amo of die 1 dag van je terug kan nemen, zodat je op die dag tijd hebt voor een ander paard... Als ik het zo lees denk ik dat Amo een (extra) dag rust in de week niet zo'n ramp vind... zolang zijn eigen eigenaar dan maar naar hem omkijkt!
Als je dan van een goed iemand les kunt nemen, komt die houding wel weer goed, zeker als je op een formaat paard rijdt dat bij je past, dus liever niet te klein idd.
Succes met zoeken en beslissen!

Follytje schreef:Het klopt dat als je op 1 paard rijd slechter kan gaan rijden en je je houding gaat aanpassen aan je paard. Wat ik je aanraad is om gewoon 1x in de week te gaan lessen bij een manege, en dan op manege paarden rijd. Ga dan wel naar een goeie manege, waar de paarden een goed nivo lopen. Misschien kan je ook mee doen met wedstrijden dan als je het leuk vind.

.