Vliegendeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda14

Vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 08:26

Wie heeft er ervaring met een vliegen(uitrij)deken? Dus een vliegendeken met zadeluitsparing. Lijkt mij voor in de zomer wel lekker. Of is het helemaal niks Knipoog

Memuska

Re: Vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:02

Ik heb er eentje, twee jaar geleden gekocht in het tentenkamp voor 3 euro Clown Ik vond het wel de moeite om eens te proberen, ik ben er heel tevreden over! Alleen jammer dat het zo'n grote gaten heeft, ik heb net mijn "gewone" vliegendeken vervangen door eentje met kleinere gaatjes, ik denk dat ik dat met mijn uitrijmodel ook maar eens ga doen.
Afbeelding

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 09:46

Is zo achter op zijn kont alleen wel functioneel? de meeste vliegen lijken bij mijn paardje altijd op zijn nek en borst te zitten...

Linda14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 09:50

Ja, dat dacht ik dus ook...daarom wilde ik graag jullie ervaringen horen..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:53

Ik heb deze gebruikt:
Afbeelding
In combi met masker:
Afbeelding
Een ontzettend goede oplossing tijdens het rijden.
Wij hebben hier verschrikkelijk veel last van dazen en als de paarden gaan zweten dan is het einde zoek met die beesten, met deze combi hebben we altijd lekker rustig kunnen rijden, een deken in de vorm van een uitrijdeken doet naar mijn idee helemaal niets.....
Deze combi is wel duur hoor maar werkt gagarandeerd goed, deken (is in 2 delen) kost €89.50, de hals kost €32.- en het masker kost €42.- en voor de echte paniekkippen onder de paarden kan je er ook nog een belly guard bij kopen, die kost ook nog eens €50.-
(ik verkoop dit spul overigens zelf)
Duur maar erg effectief!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:19

Ik heb heb ook zo'n vliegendeken in uitrijmodel. En ik ben er tevreden over. De vliegen die op d'r nek gaan zitten kan ik zelf makkelijk bij, maar die op haar kont zijn altijd zo moeilijk te vinden...

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:52

Ferroowtje schreef:
Is zo achter op zijn kont alleen wel functioneel? de meeste vliegen lijken bij mijn paardje altijd op zijn nek en borst te zitten...

Volgens mij zijn ze ook te koop van Harry's Horse met een borstsluiting en hals (èn zadeluitsparing).

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:08

Dacht ik ook maar ik kan hem op de site van HH niet vinden?

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:49

Ferroowtje schreef:

Zoals xxappiexx al zei, die in dr hals mep ik gewoon zo dood Clown