Ik heb sinds 29 januari dus een shetje gekocht: Binkie. Van Rider hier van Bokt. Daar heeft hij 3 jaar gestaan en dat is dus geen probleem. Maar ik zou dus dolgraag meer over zijn verleden willen weten... Voorouders enz enz! Rider op Bokt vertelt me dat hij van een handelaar van Varsseveld komt. Als iemand me kan zeggen welke handelaren daar zijn enzo zou ik die al eens kunnen nabellen enzo

Meer info over Binkie:
Naam: Binkie
Geslacht: Ruin
Grootte: Rond de 96cm
Leeftijd: 10 jaar ongeveer (geen papieren bij dus dat is geschat)
Aftekeningen: een wit meelsnuitje en 4 witte sokjes. Witte randjes rond de ogen
Karakter: Hij is nogal nieuwsgierig! Heb hier een karakteranalyse van hem die door SuperRoos van Bokt gemaakt is, en ik moet zeggen, dat is hij dus perfect!!
Citaat:profiel: recht:
een ongecompliceerd paardje dat makkelijk leert
kaken: vrij groot:
intelligent en cooperatief
snuit: vrij vierkant:
wijst op een stabiele en ongecompliceerde persoonlijkheid
mond: medium:
duidt niets bijzonders aan
lippen: goed gevormd:
een teken van nadenken
neusgaten: groot, open en fijn gevormd:
een intelligent dier dat tevens geinteresseerd, enthousiast en actief is
kin: kort en rond:
kan een teken zijn van een betrouwbaar dier
ogen: zacht, open en helder:
geinteresseert en hoopvol
ook is hij zelfbewust omdat zn ogen van voren goed zichtbaar zijn en heeft hij de intelligentie om een onervaren ruiter in de boot te nemen door het brede vlak tussen zn ogen
oren: kort:
paarden met zulke oren zijn vaak eigenzinnig
kruinen: 1:
hoort bij een ongecompliceerd karakter
nou, dit was hem dan, een mooi intelligent diertje met een leuke persoonlijkheid
hij is stabiel en betrouwbaar wel maar heeft ook een ontzettend eigenwijse kant en kan lekker doen waar hij zelf zin in heeft
toch is hij denk ik wel meewerkend aan een kant, wanneer je voor hem echt leuke uitdagingen hebt en leuk afwisselend werk dan is hij zeer geinteresseerd, enthousiast en actief, en dat geeft een positieve draai weer aan zn karakter, dat kan het kenmerk van de oren, het eigenwijze dus wel wat verminderen
verder is het een nadenkend en zelfbewust diertje, hij moet wel een goede leider hebben, iemand die echt duidelijk en consequent is, wel rustig en eerlijk, een onervaren of onduidelijk iemand zal hij gaan uitproberen om te kijken wie de baas is
als het leiderschap gewoon goed bij jou ligt en je hebt leuk uitdagend werk voor hem is het gewoon een heerlijk enthousiast en hoopvol beestje dat graag voor je werkt
Hier enkele foto's van Binkie: (als je hem zo herkent, alle info welkom!)

) weet dit nog van hem: