Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibbel schreef:Ik zou het gwoon door een trailerbouwer laten doen. Ik heb vorig jaar de bodem van mijn 2-paards trailer bij Heja laten vervangen. Voor 375 euro incl een volledig nalopen van de trailer was ik klaar. Ik neem voor een dergelijk bedrag geen risico met mijn paarden.
Carolien007 schreef:Toen wij de trailer kochten zat er ook al een dubbele bodem in. De originele bodem was niet erg rot, en we hebben het ook goed laten nakijken, en houden dat ook bij. Het is ook gewoon een goede stevige bodem.
Zou alleen geen rubberen mat erop vast kitten, dan kan er vocht tussen komen, daar zou je dan niet meer bij kunnen komen of kunnen zien en dan gaat het juist rotten.
Wij hebben een goede rubberen mat, maar deze kunnen we er wel gewoon uithalen.
karoliena schreef:Dan hebben die mensen dus ook nooit de bodem nagekeken. Voor elke keuring lopen we de bodem aan de onderkant helemaal langs. Dat komt dan neer op zo ongeveer 6 keer per jaar dat wij de bodem dus helemaal controleren op rot. Dan kan je paard er dus ook niet door zakken.

karoliena schreef:Onze onderste bodem was ook veredr goed alleen een kier. Vind ik zelf erg eng daarom hebben we de nieuwe er bovenop gedaan. Ik zie neit in wat hier gevaarlijk aan is. De nieuwe op de oude als de oude goed is.