hahaha hee Caroline!
oke komt ie:
Sinds veulen is ze van vrienden van de huidige baas geweest, zij hebben haar zelf beleerd maar pas op 4 jarige leeftijd, daarna is ze naar de huidige eigenaar gegaan omdat de dochter deze fjord al sinds veulen verzorgde en helemaal "in love " was op deze pony.
voor ene fjord is ze redelijk aan de maat, ik dacht 1.45
altijd recreatief gereden, kan praktisch niks aan dressuur, is puur op de basis beleerd, maar echt aan het werk is ze nooit gezet.
ook loopt ze voor de kar, gehoorzaamd erg goed voor de kar, is zeker 100% verkeersmak. laatste jaar is er zeer weinig met de pony gedaan vandaar dat zij te koop staat. pony wordt nu hooguit 2 keer per week bereden.
staat overdag buiten 's nachts binnen.
staat met 4 andere paarden in het land ze is niet dominant, laat zich eerder in een hoek drijven. iets te soft zeg maar.
ongeduldig karakter als het gaat om stil staanmet inspannen, opzadelen en poetsen maar persoonlijk denk ik dat dat nog wel bij te brengen is met wat discipline.
pony is (dacht ik) pas een jaar geleden nog medisch gekeurd voor een verzekering, en heeft een stamboek inschrijving.
maarre mijn tip?? Kom gewoon gezellig een keer langs, kan je der zien en ale vragen stellen die je hebt.