Spoed gevraagd: Goede paardentandarts omgeving Eindhoven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Solide

Spoed gevraagd: Goede paardentandarts omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 14:52

Mijn paardentandarts heeft zijn schouder of iets in die richting gebroken en kan voorlopig niet komen. Dus mijn grote probleem is dat de tanden van Solide weer snel nagekeken moeten worden omdat ik het idee heb dat ze er weer last van heeft. Ik laat er minstens 1x per jaar naar kijken en merk vrij snel aan haar wanneer ze er echt last van heeft.

Weet iemand in de omgeving van Eindhoven een goede paardentandarts die ook op stal komt???

Alvast hartstikke bedankt.

Wiesje

Re: Spoed gevraagd: Goede paardentandarts omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:44

Ilse, het Veterinair Centrum inSomeren zullen jou toch wel kunnen helpen hiermee?? Anders weet ik nog een hele goede bij mij in de buurt, maar volgens mij komt die niet aan huis (en dan wordt het wel heel ver rijden). maar ik zou eens eerst daar bellen!

Een gemiddelde dierenarts kan trouwens meestal ook wel tanden nakijken en het ergste overlast wegwerken, zodat Solide er weer even tegen kan.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:21

Ik ken er eentje maar die zit wel hier in België. Ik zie dat je in Eindhoven woont, dat is zo'n 35 minuten rijden hier vandaan. Ik weet niet of hij zo ver rijdt maar ik wil het wel eens navragen. Ik ben er heel tevreden over en hij is zelfs nog goedkoop ook!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 16:36

ik ken er ook een uit belgie, Noel heet ie

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 16:57

Weet niet of jullie daar een telefoonnummer van hebben? Of idd als jullie weten of hij toevallig hierheen kan komen?

Ja Wies ik had ook al aan de dierenarts zelf gedacht maar die vragen al super veel voorrijkosten. Ik dacht als hier nog ergens in de buurt een paardentandarts is die ook gewoon hier op stal komt, scheelt volgens mij toch wel wat in de portemonnee.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 17:24

In kelpen-Oler zit een hele goeien!! (half uurtje vanaf eindhoven) Jos Coolen