benen/voetjes scheren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LindaM

benen/voetjes scheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 11:38

Ik wil Star zijn sokken en voorkant hoeven (kroonrand) weer netjes bijwerken. Normaal doet iemand dat met de schaar. Maar kan het ook gewoon met een scheerapparaat, want in de winter doe ik dat met het scheerapparaat. Vraag is alleen: hoe laat je het mooi overgaan met de rest van het been?? Mensen ervaring?

kapje

Re: benen/voetjes scheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:09

Witte sokken scheer je omhoog, en je stopt dan waar het witte stopt.
Bruine of zwarte benen scheer je rondom, aan de voorkant vanaf de onderkant vd kogel naar beneden, aan de achterkant kan je het onderste stukje omhoog scheren, als er lange haren op de kogel zitten kan je daar naar beneden scheren. Zo ongeveer doe ik het altijd. Suc6!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 21:12

kapje schreef:
Witte sokken scheer je omhoog, en je stopt dan waar het witte stopt.
Bruine of zwarte benen scheer je rondom, aan de voorkant vanaf de onderkant vd kogel naar beneden, aan de achterkant kan je het onderste stukje omhoog scheren, als er lange haren op de kogel zitten kan je daar naar beneden scheren. Zo ongeveer doe ik het altijd. Suc6!

Voorbenen scheer je naar boven toe, scheerapparaat zo plat mogelijk houden.
Tot aan net onder de kogel.
En een driehoek scheren over de pees (vetlok eraf, en dan uitlopend in een punt naar boven tot onder de voorknie aan de achterkant zeg maar) zodat die zo droog mogelijk op de benen lijkt.

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-05 09:06

Okay, dus omhoog scheren. En max. tot knie hoogte (achterkant) scheren. Ik ga mijn best doen!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:21

Wat ik altijd hoor dat je gewoon naar boven kan scheren tot net onder de knie en het laatste stukje tot die knie van boven naar beneden. Zo krijg je een mooie overgang.
Ik heb het maar gehoord hoor, heb zelf geen ervaring Haha!