apart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roompie

apart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 10:07

heej ,,
ik was gister een heerlijk buitenritje aan het maken met mijn gekke maar o zo lieve paardje,,
toen we achter de voetbal velden reden was er een fanfare bezig..
me paardje wou eerst weg maar ik hield haar rustig tegen,, geen panische gedoe of gezaag ofzo,,
toen begon ze oppeens te draven op haar plaats en sprong later over in galop ,, volgens de gene achter me heb ik een heel getalenteerd paard,m of iedergeval een paard, waar wel iets inzit,,
ze is 10 en heeft ngo nooit in een bak gereden,,
ik zit nu toch echt te twijfelen om met haar te gaan lessen..?!
wat vinden jullie er van , ik vond het zelf zo apart...

Oscar
Forumcoördinator

Re: apart

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:16

Als je het zelf ook leuk vindt om wat bij te leren, dan is les nemen natuurlijk nooit verkeerd Knipoog
Of je paard talent heeft of niet weet ik niet, ik zou het in elk geval niet baseren op een dansend paard dat opgehitst raakt door een fanfare *LOL*
Elk paard heeft talent, het ene wat meer dan het andere, maar je kunt ze altijd wel wat leren Ja

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:18

Ik denk ook niet dat je het talent van je paard kunt baseren het gedrag dat ie heeft als hij ergens erg heet van wordt, maar zoals Oscar al zegt, les nemen is nooit verkeerd, misschien zit er wel meer in als je denkt!

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:19

Sorry, maar of jouw paard getalenteerd is kan ik niet beoordelen door dit verhaaltje te lezen... Veel paarden dribbelen als ze iets engs horen of zien. Dat is helemaal niet bijzonder en iets heel anders dan echt draven op de plaats (piaffe) waarvoor extreem veel verzameling en achterhandgebruik voor nodig is.

Dat dribbelen is dus niks bijzonders en heeft weinig met talent te maken, maar misschien is het sowieso leuk om les te gaan nemen en te kijken wat er allemaal in jouw paard zit?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:20

probeer het eens,
zoek een goede intructeur, die kan je vertellen wat dr een beetje inzit Lachen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:16

Ja, neem goede les en je zult weten of je paard talent heeft Haha!
Ik zou alleen niet te veel waarde hechten aan het oordeel van een omstander Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:34

ehm zoiets kun je niet echt vergelijken.. mijn welsh A loopt als ze zich heeft opgehitst zo ontzettend ruim en opgeheven in draf, dat een beetje Z2 paard daar jaloers op zou zijn. maar daarom blijft het wel een ordinaire weide en kinderhobbel pony Clown
elk paard heeft een talent, soms is dat iets kleins, en soms iets groots. en zoiets hoeft echt niet dressuurmatig of springmatig te zijn Knipoog