pony verveelt zich

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

pony verveelt zich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 18:55

ik ga over een paar dagen een manege pony kopen.En ik heb het gevoel dat hij zich verveeld.Hij krijg elke dag stro en hooi en kuilgras.Maar ik vind dat hij veel stro eet.Omdat het een manege pony is wordt niet elke dag uitgemest maar 1x per week alle stallen leeg getrokken. en vandaag was ik op de manege vond ik dat hij weinig stro had.terwijl hij even veel krijgt als de rest.Daarom denk ik dat hij door verveling stro gaat eten als zijn hooi en kuilgras op is.Het is een haflinger.ik had ook in een andere stal van een andere haf gekeken.En die had meer stro.Dus wie heeft er tips.

Ik wil graag een speeltje kopen maar weet niet hoe hij hier op reageertd.En die dingen kunnen best duur zijn.Ik dacht zelf dat ik een likit voor hem gaat kopen.En een gewone liksteen.Die likit geef ik dan gewoon 1x per maand een likkit.Want ik weet bijna zeker dat hij delikit binnen een dag op hebt,

Wat zouden jullie doen.
natuurlijk kan het ook zijn dat hij gewoon veel eet.Maar had een keer gelezen dat stro slecht kan zijn

Many

Re: pony verveelt zich

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:19

Mijn pony heeft een bal in haar box hangen, dat is ook tegen verveling. En anders, een speeltje ofzo. Is er verder niet de mogelijkheid om hem op zaagsel te zetten?

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:21

ik zal ook zelf een speeltje kopen
misschien kan je eerst een bal in de stal leggen ofzo
dat hadden ze bij santos ook wel gedaan. toen jitske weg was een week had ie gewoon een bal in stal.en als ie daar goed op reageerd kan je misshcein wel wat anders proberen je kan het altijd proberen als hij der heel raar op reageerd haal je het gewoon weg. suc6 met hem;)

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:26

FleurtJeh schreef:
Mijn pony heeft een bal in haar box hangen, dat is ook tegen verveling. En anders, een speeltje ofzo. Is er verder niet de mogelijkheid om hem op zaagsel te zetten?

het kan wel.Maar ben voorstander van stro.En met zaagsel kan je het zelfde probleem krijgen alleen eet hij dan het zaagsel niet op maar dan heb je kans dat ze hun eigen strond op eten.Dan heb ik liever dat hij stro eet.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:47

is er niet een mogelijkheid om hem een paar ur of langer op de wei te zetten als je hem koopt?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:51

hij staat al op de weide voor een paar uur.Kan het wel altijd vragen

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 20:41

Genoeg speeltjes te koop hoor!
Als je zelf een beetje creatief bent kan je dr zelf al heel veel maken!
Bijvoorbeeld met een oude shampoofles/ pillon / bal etc..