Ebay en paardenspullen, waar zoek je op?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Ebay en paardenspullen, waar zoek je op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 18:15

Af en toe zie ik een topic voorbij komen, waarbij mensen iets besteld/gewonnen hebben op ebay. Nu heb ik al diverse pogingen gedaan om op paardenspullen te zoeken, maar ik krijg eigenlijk bitter weinig. Als ik in het engels op hoofdstel, zadel zoek krijg ik niks tot weinig. Terwijl ik hier af en toe ook frontriemen voorbij zie komen.

Op welke woorden zoeken jullie op ebay? Duits/Engels?

classic_life

Re: Ebay en paardenspullen, waar zoek je op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:41

je kan beter op de engelse versie van ebay kijken... ebay.com en dan moet je zoeken bij sporten en dan staat er ergens onderaan equistian... suc6

ReignStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:19

Idd een op de amerikaanse versie kijken van ebay (ebay.com) Tussen de sporten staat de paardensport ook, dan kan je kiezen welke tak van de sport je wilt bekijken, staat een hoop leuks tussen Knipoog

Op de duitse versie staat ook wel wat, maar dat is niets vergeleken bij de amerikanen. Nederlandse ebay is echt flut... Boos!

Erna208

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 22:22

Ik kijk altijd op de Duitse ebay.
Hoofdstel is Trense. Deken is Decke. Zadel is Sattel. Halster is Halfter. Als je wat specifieks zoekt en je kent het Duitse woord niet, mag je me wel even pb'en dan kan ik proberen je verder te helpen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 00:06

hier ook meestal de duitse ebay. al zit ik ook wel op com. maar das ook omdat ik western rijd en de echte leuke dingen alleen in de US te krijgen zijn.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 10:48

zijn de verzendkosten naar nederland dan neit hoog ?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 18:02

Erna208 schreef:
Ik kijk altijd op de Duitse ebay.
Hoofdstel is Trense. Deken is Decke. Zadel is Sattel. Halster is Halfter. Als je wat specifieks zoekt en je kent het Duitse woord niet, mag je me wel even pb'en dan kan ik proberen je verder te helpen.

Frontriem Haha!

xx_Irisje schreef:
zijn de verzendkosten naar nederland dan neit hoog ?

In vergelijking met van Nederland naar Amerika/U.k/ Duitland valt dat wem mee. Ja het is wel redelijk duur, maar ik bestel regelmatig van ebay, en dat is vaak echt goedkoper dan dat je het in een Nederlandse winkel koopt. Vaak zijn zulke dingen ook hier gewoon NIET te koop. Met paardenspullen is dat ook best vele. Als ik de catologi van loesdau kijk is het vaak veel leuker én goedkoper.

Ik zal eens gaan snuffelen op de tips in dit topic Knipoog

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:16

Als ik een engels woord niet weet zoek ik het gewoon op de Divoza site in het engels, dat kan je ook met duitse woorden doen en idd gewoon wereldwijd zoeken op Ebay.
Frontriem in het Duits: Stirnbänder

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:19

Ebay-usa

Ebay-Duitsland

Deze linken verversen dus elke keer als je ze oproept.

Ik heb sinds kort mijn Afbeelding voor 100 aankopen van unieke verkopers, in totaal dik 160 aankopen.
Slechts 2x iets zoekgeraakt (Duitsland) en alle goederen waren kwalitatief hun prijs waard of beter voor het geld wat ik ervoor betaald heb.
In vergelijking met Nederland is het zeker voor Western spul een aanrader. Hier schijnt alles 3x zo duur te moeten zijn Cool

Op zijn meervoud zal het minder snel lukken als wanneer je gewoon 'stirnband' probeert