Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) schoon met "lederdressing" vervolgens zwarte schoenpoets (kiwi) en daarna met van de glanscreme.
En daarna dus met een kous ofzo opblinken?
Ze begonnen deze winter te lossen op de naden, ik heb ze ingestuurd en ze zijn bij Cavallo - gratis! - gerepareerd: een hele nieuwe voet zat er onder!
! Astragirl schreef:Ok, dus de meeste zijn wel tevreden zo tel ezen. Ik ga ze binnen 2 weken binnen krijgen, dus ik benieuw of ze goed zijn gemeten. Die juffrouw uit de winkel vertelde me dat je ze gemakkelijker uitkrijgt als je een nylonkous boven je rijsokken draagt. Misschien nog wel eens een handige tip. Voor het glanzen ben ik een beetje bang om van die kiwi schoensmeer te fikken, ik heb het nog nooit gedaan. Ik zal het eens proberen op mijn rubber laarzenEn daarna dus met een kous ofzo opblinken?
dus die waren al ingelopen.
erug duur in elk geval, maar de enige die meteen goed zaten.. dus maar genomen.. heb ontzettende pijn aan me knieholte ervan
heb er nog maar 1 keer mee gereden en had absoluut geen gevoel, maar ja, ze zijn dan ook nog kaarsrecht. veel mee fietsen en trap lopen zeggen ze dan
. Mooi dat de service, zo te lezen, ook super is van Cavallo. En trouwens, qua prijs, het zou idd niet veel duurder moeten maar je krijgt er wel kwaliteit voor
Astragirl schreef:ok, bedankt! Ik ga toch gewoon leervet gaan kopen dan i.p.v zo'n wax, want ik ben bang dat ik daarmee iets verkeerds ga doen. Gaan ze ook glimmen van leervet of niet echt?
. Pijn heb ik gehad vooral in mijn knie holtes. nu beginnen ze lekkerder te zitten zijn al een stuk soepeler. Ik maak ze alleen schoon met een vochtige doek. Raadde ze mij aan bij de ruiterzaak, blijven ze het langst mooi zeiden ze.