bijen in de box???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra_H

bijen in de box???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 13:07

Onze 2 paarden staan op een rijtje van 3 en sinds een paar dagen is het ons opgevallen dat er ineens behoorlijk veel bijen IN de boxen zitten. Als je erin staat hoor je ook constant gezoem. Vooral in de middelste box lijkt het erg, op een gegeven moment zwermden er zeker 6 bijen. Ze lijken wel op de mest af te komen Verward
Er is geen nest ofzo te vinden, ook niet op het dak dus snap er niks van, ben er ook zacht gezegd niet zo heel blij mee maar wat doe je eraan? En wat hebben die beesten in godsnaam in een paardenbox (waar toch echt geen bloemetjes groeien) te zoeken??

Anoniem

Re: bijen in de box???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:42

Toch kan er wel een nest zitten hoor. Die kom je op de gekste plaatsen tegen, heb er ook een in m'n kamer zitten in de verluchtingsbuis... Ik zou dus nog maar eens heel voorzichtig gaan zoeken, en anders zo'n bestrijder bellen en die het laten zoeken.

Ik zou zelf het nest niet durven te laten zitten bij de paarden... ze mochten eens een paard aanvallen, wat niet weg kan... Nagelbijten / Gniffelen

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:31

Het lijkt mij idd ook dat er eigenlijk wel een nest moet zitten.
Ik heb dit namelijk nog nooit zo gehoord, bij ons in de stal zitten ook weleens bijen mara nooit zoveel.
Zou toch echt even na laten kijken op nesten anders word het wel gevaarlijk!..

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:42

ja als ik jou was zou ik het even na laten kijken, bij ons op de manege zat er bij een pony ook een nest, en die is dus mooi door weet ik veel hoeveel wespen gestoken!