Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. In het Buytenpark heb ik de wilde paarden 10 jaar geleden zien zwemmen, helemaal achterin richting Stompwijk, maar ik weet niet of dat wat is?
).
?

taverno schreef:Bij het recreatie gebied de Vlietland(leidschendam/stompwijk) wordt ook wel gezwommen maar ik weet niet ofdat officieel mag.

hoop ik
Zilly schreef:
Als je de ingang van het parkeerterrein van de Intratuin hebt, dan gaat dezelfde weg waar je dan op loopt/fietst/rijdt een stuk verder, als je dan verder loopt/fietst/rijdt en je bent halverwege en je kijkt naar rechts dan zie je de plek waar we bedoelen.....
hoop ik
![]()
bruintje89 schreef:Waar ga je erin met je paard bij de Dobbeplassen en/of Delftse Hout?![]()
![]()
YoenLo schreef:Zilly schreef:
Als je de ingang van het parkeerterrein van de Intratuin hebt, dan gaat dezelfde weg waar je dan op loopt/fietst/rijdt een stuk verder, als je dan verder loopt/fietst/rijdt en je bent halverwege en je kijkt naar rechts dan zie je de plek waar we bedoelen.....
hoop ik
![]()
Ja dat klopt !! Je kan het gewoon niet missen !!
ik weet ook niks alleen het honden strandje die weg is (jammer)
Heb ik echt nog nooit gedaan! Weet eigenlijk ook niet waar je voor de rest in Zoetermeer kan zwemmen met ean paard ..
Maroush schreef:Tnx .. dus als je zeg maar wég gaat van de intratuin ga je gewoon rechtdoor en is het op een gegeven moment rechts ?