Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rytir schreef:
@ Opzich valt dat 'grootvallen' wel mee. Wat het moeilijk maakt (maar wel beter!) is dat er ook 3 breedte maten zijn: S, M, L. Iemand met maat 40 met smalle voeten zal helemaal verzuipen in een paar kisten van maat 40 L!
) maar het is te doen. Met de auto is het goed te doen.
Wentos schreef:mag ik vragen wat precies het verschil is tussen poolse en nederlandse kisten??![]()
Rytir schreef:@Diana_14; weet je zeker dat dat echte hollandse kisten zijn en geen Poolse? Die zijn namelijk een stuk goedkoper (en minder mooi).
. De Poolse kisten zijn naar mijn mening iets minder mooi, wat minder afgewerkt en de kwaliteit is ook wat lager als de Hollandse. Daarnaast heb je ze geloof ik ook niet in breedte maten. Rytir schreef:Hhehehe, gelukkig heb ik een beetje kennis opgedaan uit mijn "ik help mijn papa in de winkel tijd'. De Poolse kisten zijn naar mijn mening iets minder mooi, wat minder afgewerkt en de kwaliteit is ook wat lager als de Hollandse. Daarnaast heb je ze geloof ik ook niet in breedte maten.